MK5 RS 2000 tehtaan hälytin

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jari68
Viestit: 39
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 19:48:12 2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

MK5 RS 2000 tehtaan hälytin

Viesti Kirjoittaja Jari68 » Su Helmikuu 12. 22:32:08 2006

Moi,

Löytyiskö kellään alkuperäisen hälyttimen kytkentäkaaviota.

Ongelma on se että häly ei lähde millään pois päältä.

Jari

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » Ma Helmikuu 13. 6:56:51 2006

Fordin asiakaspalvelusta itelleni tilasin moiset aikanaan ja ei maksanut mitään.
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

Trooper82
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Trooper82 » Ma Helmikuu 13. 18:27:06 2006

qreippi kirjoitti:Fordin asiakaspalvelusta itelleni tilasin moiset aikanaan ja ei maksanut mitään.
Sama, mutta uutta kannattaa vakavasti harkita tilalle :roll:

samiharju
Viestit: 8039
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ma Helmikuu 13. 21:02:26 2006

ja samaan syssyyn.. mulla oli joskus aikanaan -91 ghia si orioni jossa tehtaalainen avaimesta toimiva häly.. kun akun kenkä oli pois tarpeeksi ei häly enää mennyt päälle.. silloin (huom. 7 vuotta sitten) vein auton seinäjoen fordille ja ne laittoivat sen toimintaan, 50mk maksoi muistaakseni työ.. sitä tässä vaan että milläs sen saa aktivoitua uudelleen toimintaan (eli mistä maksoin sen 50mk tuolloin?)

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » Ma Helmikuu 13. 22:16:34 2006

Muistaakseni painetaan 10sek. sisään nopeasti 5 kertaa sitä konepellinkytkintä ja sen jälkeen aukaistaan ja suljetaan luukkuja :lol:
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

MASter
Viestit: 751
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 10:50:34 2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja MASter » Ti Helmikuu 14. 10:10:17 2006

qreippi kirjoitti:Muistaakseni painetaan 10sek. sisään nopeasti 5 kertaa sitä konepellinkytkintä ja sen jälkeen aukaistaan ja suljetaan luukkuja :lol:
Ohi meni multa ainakii... :D :?
..:: Escort 2.0 '75 :: Xsara VTR '03 ::..

Jari68
Viestit: 39
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 19:48:12 2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jari68 » Ti Helmikuu 14. 13:32:06 2006

MASter kirjoitti:
qreippi kirjoitti:Muistaakseni painetaan 10sek. sisään nopeasti 5 kertaa sitä konepellinkytkintä ja sen jälkeen aukaistaan ja suljetaan luukkuja :lol:
Ohi meni multa ainakii... :D :?
Greippi tarkoittanee että tuolla pääsee hälyttimen testitilaan, jossa voi testata mm. ovi/luukkukytkimien toiminnan.

Edelleen kaipaisin kytkäriä tuohon, olisi helpompi vikaa hakea.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Helmikuu 14. 13:35:47 2006

Jari68 kirjoitti: Edelleen kaipaisin kytkäriä tuohon, olisi helpompi vikaa hakea.
Ootko kysynyt Fordilta sitä? Kannattais varmaan sieltä kysästä,qreippi sai sen Fordilta niin mikset sinäkin saisi?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

tuning11
Viestit: 14
Liittynyt: Su Heinäkuu 10. 23:01:12 2005
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja tuning11 » Ti Toukokuu 15. 22:17:39 2007

Onkos kukaan asentanut alkuperäisen hälyttimen tilalle uutta hälytintä? Pystyykö uuden hälyttimen asennuksessa hyödyntään vanhan hälyttimen piuhoja vai joutuuko vetään uudet piuhat.

Mistäköhän löytäis ton alkuperäisen hälyttimen kytkentäkaavion kun Fordilta sitä ei enä saa.
Escort RS 2000 -92
Sierra 1.6 -86
Sierra 1.6 Stockmann turbo -89
#1143

Trooper82
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Trooper82 » Ti Toukokuu 15. 22:49:28 2007

tuning11 kirjoitti:Onkos kukaan asentanut alkuperäisen hälyttimen tilalle uutta hälytintä? Pystyykö uuden hälyttimen asennuksessa hyödyntään vanhan hälyttimen piuhoja vai joutuuko vetään uudet piuhat.

Mistäköhän löytäis ton alkuperäisen hälyttimen kytkentäkaavion kun Fordilta sitä ei enä saa.
No tuota oviin voi saada jotain sopimaan, mutta takaluukku, konepeitto, ledit ja huoltopaneeli piti vetää itse ja tietty käynnistyksen estot kuinka monta piiriä sitä sitten onkaan. Oviin kyllä oli selvät värikoodit ohjeissa vanhoihin piuhoihin, mutta esimerkiksi cobra näytti omaan verrattuna vääriä piuhoja esimerkiksi vilkkuja varten. Siinä sitten kynälamppu käteen ja ettimään vilkkujen piuhoja. Ja eikä noista ovienkaan piuhoista ollu tietoa tarkalleen mitä ne oli mihin ne kytkettiin, asentajakaveri vieressä neuvo mitä kuorittiin ja juotettiin :lol: no on se kaks vuotta pelittäny jo :)

Tuo on juu aika paska juttu ettei enää saa noita kytkiksiä voortilta.

Ps. kait noissa piuhojen väreissäkin on eroja kun on tuontipeli alla.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja sesse » Ke Toukokuu 16. 16:12:53 2007


petrif_74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja petrif_74 » Su Toukokuu 20. 0:00:49 2007

samiharju kirjoitti:ja samaan syssyyn.. mulla oli joskus aikanaan -91 ghia si orioni jossa tehtaalainen avaimesta toimiva häly.. kun akun kenkä oli pois tarpeeksi ei häly enää mennyt päälle.. silloin (huom. 7 vuotta sitten) vein auton seinäjoen fordille ja ne laittoivat sen toimintaan, 50mk maksoi muistaakseni työ.. sitä tässä vaan että milläs sen saa aktivoitua uudelleen toimintaan (eli mistä maksoin sen 50mk tuolloin?)
Sama homma mulla nyt..sain sen toimimaan mutta nyt kytkinremontin yhteydessä akku irti 4 päivää luukkujen kytkimet toimii testasin sillä konepellin napilla ja auoin ovia..ei mene häly päälle virrat kun käyttää päällä on 5 sec. se valo mut ei mene päälle häly.autoa en ole vielä käynnistänyt kun odottelen vielä kumityynyä laatikkoon ja sitä marteliuksen putkistoa ja k&n 57i kittiä saapuvaksi muuten on nipussa tekniikka jo.voisko olla tuosta että pitäis saada kerran pyärimään jotta ajonesto jotenkin antaa signaalin hälylle toimia?vai olenko liikaa ollut tallilla (4 päivää aamusta iltamyöhään )

petrif_74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja petrif_74 » Ti Toukokuu 29. 14:17:56 2007

Joo se häly rupes toimimaan kun auton sai pyörimään.varmaan joku signaali tarvittiin ajonestolta.

Vastaa Viestiin