P100 1.8 TD jakopään ajoitus merkit

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

koiste7
Viestit: 72
Liittynyt: La Elokuu 23. 17:45:30 2003
Paikkakunta: Joutseno

P100 1.8 TD jakopään ajoitus merkit

Viesti Kirjoittaja koiste7 » Ke Elokuu 4. 16:15:19 2004

Sattusko keltään löytyy kyseiseen himmeliin jakopään ajoituksesta kuvaa ?

Ois tarvetta tarkastaa........
Ford Explorer -91
Ford Tudor -39
Chevrolet Stylemaster Coupe -48

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Elokuu 4. 17:58:26 2004

lohkon vasemmalla puolella lohkossa on tulppa. se irti.
alta löytyy reikä johon työnnät poran terän.
käännät moottoria hiljaa hylsyllä kunnes moottori ei pyöri enää.
sulla on jako pyörässä reikä ja nokka pyörässä kans
ne pitä'is mennä kohdalle rungossa olevien reikien kanssa.(lisää poran teriä).
terien kokoa en muista.
jako on kohdalla kun kaikki menee reikiin.:)
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

koiste7
Viestit: 72
Liittynyt: La Elokuu 23. 17:45:30 2003
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja koiste7 » Ke Elokuu 4. 21:01:29 2004

Ok ! Kiitän :D
Ford Explorer -91
Ford Tudor -39
Chevrolet Stylemaster Coupe -48

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Elokuu 26. 23:35:24 2004

itseasiassa diisselimiehet voisi sanoa, että eikös noissa kaikisa diisseleissä ole periaatteessa tuollainen samantyylinen lukitus systeemi. siis kun puhutaan foordeista, eikä mistään mersun reuhuista.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Vastaa Viestiin