Sierran tuulilasi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Sierran tuulilasi
Miten arvokas on lämmitettävä tuulilasi Sierran?. Ostin juuri 92 2.0 is Sierran ja pitäisi vaihtaa lasi ja mietin että mistä saisi halvimmalla lasin,jostakin kun saisi käytetyn ehjän nin pääsisi halvemmalla.
-
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC jäsen 2015
1 alkuperäinen on parempi. siinä on miltei näkymättömät langat ,ei häiritsie ajo nautintoa jomalaisella foordilla.Vilkki kirjoitti:Mulla olis kanssa 2. arvuutusta:
1. kummasta näkyy paremmin ulos eli onko jomman kumman langat paksumpia?
2. miksi itse päädyin alkuperäiseen? Vihje: katso edellinen kys.
2 tarvike lasissa on langat paksumpia ja tummempia silmä vaeltaa kokoajan lähi näön ja kauko näön välillä.
silmä normaali ajossa huomaa langat ja silmän siirtymä on valmis.
otan alkuperäisen kans,jos olis rahaa
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
Itse kun kyselin noita hintoja, niin lasi- ja merkkiliikkeen hinnat olivat aikalailla samaa tasoa. Olisikohan se ollut jotain 350 - 400 asennettuna. Lasiliikkeessä valittelivat kun eivät itse tee niitä laseja vaan joutuvat tilaamaan. Ja tosiaan, itse en epäröisi hetkeäkään tehdä valintaa noiden välillä, merkkiliikkeen lasi on niin paljon parempi.
-
- Ylläpitäjä
Ikinä ei mitään alkuperäis osia ylihinnoittelun takia oli kyse ihan mistä vaan..
Näin olen autoni tehny ja tulen jatkossakin tekemään.. ja hyvin pelaa..
ja aiheeseen liittyen pilkkarin lasit on salettiin vahvempaa kamaa ku jotkut alkuperäset..
Mut hei jos joku haluu välttämättä maksaa foordin logosta niin antaa palaa vaan
Näin olen autoni tehny ja tulen jatkossakin tekemään.. ja hyvin pelaa..
ja aiheeseen liittyen pilkkarin lasit on salettiin vahvempaa kamaa ku jotkut alkuperäset..
Mut hei jos joku haluu välttämättä maksaa foordin logosta niin antaa palaa vaan

-
- Ylläpitäjä
mitä ?! ootteko tosissanne ? onko tarvikelasissa muka langat niin paljon paksummat että näkyvät enemmän ? kyllä siinä alkuperäisessäkin langat näkyvät. Puhutteko nimenomaan Pilkingtonin lämmitettävistä laseista ja onko ne langat joka lasissa samanlaiset ? (oletettavasti tietty ovat)
kyllä minäkin mielummin laittaisin alkuperäisen mutta 170 E taskussa on paljon rahaa.
kyllä minäkin mielummin laittaisin alkuperäisen mutta 170 E taskussa on paljon rahaa.
-
- Ylläpitäjä
jaahas nyt on tullut ajettua jo hyvän aikaa uudella Pilkingtonilla enkä voi väittää/valittaa että langat näkyisivät ainakaa paremmin kuin alkuperäisessä Saint-Gobainin lasissa ! en tiedä onko lasin paksuudessa sitten eroa - sitä kun ei saanut tietää "ford-varaosasta" eikä Pilkingtonista. Pilkingtonissa lankakuvio on pyöreälaitainen ja Saint-Gobainissa se oli sahalaitainen. lämmitystehoa/kuviota ei ole päässyt testaamaan kun kelit on plussalla.
näin siis Focuksessa.
näin siis Focuksessa.