-01 Mondeon penkkien irroitus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
-01 Mondeon penkkien irroitus
Morjes
Autossani on ärsyttävä vika. Kuskin penkki 'keinuu' jokusen sentin, ei paljoa mutta aivan liikaa. Vertailukohteena olen käyttänyt kaikkia muita autoja ja oman autoni pelkääjän penkkiä.
Parkkipaikalla sain senverran tutkittua että siellä on aika paljon muoveja, joita pitkin penkki liikkuu. Olisikohan muovit kuluneet ?
No, ajattelin vaihtaa autossa kiinni olevat kiskot päittäin kuskin ja pelkääjän penkin välillä. Ainakin pikaisen silmäilyn perusteella vaikuttivat aivan samanlaisilta.
Itse olen VAG -tuotteista irroitellut penkkejä ja bägejä, niissä akku puolen tuntia ennen irti ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Miten Fordissa sama juttu onnistuu? onnistuuko samoilla meiningeillä ?
Onko tuohon kuskin penkkiin saatavilla Fordin tiskiltä korjaussarjaa, jolla välykset saisi pois ?
Penkki on sähkösäädöillä varustettu malli.
-Pasi-
Autossani on ärsyttävä vika. Kuskin penkki 'keinuu' jokusen sentin, ei paljoa mutta aivan liikaa. Vertailukohteena olen käyttänyt kaikkia muita autoja ja oman autoni pelkääjän penkkiä.
Parkkipaikalla sain senverran tutkittua että siellä on aika paljon muoveja, joita pitkin penkki liikkuu. Olisikohan muovit kuluneet ?
No, ajattelin vaihtaa autossa kiinni olevat kiskot päittäin kuskin ja pelkääjän penkin välillä. Ainakin pikaisen silmäilyn perusteella vaikuttivat aivan samanlaisilta.
Itse olen VAG -tuotteista irroitellut penkkejä ja bägejä, niissä akku puolen tuntia ennen irti ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Miten Fordissa sama juttu onnistuu? onnistuuko samoilla meiningeillä ?
Onko tuohon kuskin penkkiin saatavilla Fordin tiskiltä korjaussarjaa, jolla välykset saisi pois ?
Penkki on sähkösäädöillä varustettu malli.
-Pasi-
-
-
- Viesti:
-
Joo meen huomenna tiskiltä kyselemään tuosta penkistä. Täältä on silti mukava kysellä kun löytyy noita kohtalotovereita ja sit voidaan yhdessä kirota pirssejämme
Tuo penkin irroitus on heleppo homma, mulla oli omastani se jo irti tuolla parkkiksella, mutten arvannut tuota liitintä nypätä irti ilman parempaa tietoa.
UKORNI:
-> ota mig käteen
-> vedä nättiä saumaa
-> kilometrejä
Vai mitä hä ?
Ainaki mun reeäxässä joku 9v sitten toimittiin tuolla tavalla...ainoa vain ettei sauma ollut nättiä
-Pasi-

Tuo penkin irroitus on heleppo homma, mulla oli omastani se jo irti tuolla parkkiksella, mutten arvannut tuota liitintä nypätä irti ilman parempaa tietoa.
UKORNI:
-> ota mig käteen
-> vedä nättiä saumaa
-> kilometrejä

Vai mitä hä ?
Ainaki mun reeäxässä joku 9v sitten toimittiin tuolla tavalla...ainoa vain ettei sauma ollut nättiä

-Pasi-
-
- Viesti:
Jep, tarkoitus on ottaa jakkara irti ja vetää saumaa kaverin luona penkkiin ja sit taas kestää. Noiden johtojen kanssa on tosiaan vain hieman miettimistä. Voiko liittimet ottaa irti tuosta vain vai pitääkö bägin takia tehdä jotakin poppakonsteja. Ideana olisi ottaa noi liittimet kokonaan pois ja juottaa johdot kiinni penkin alta. Nyt bägin valo vilkkuu joskus ja vilkunta rahoittuu kun noita liittimiä vähän hiplaa.
No huomenna ollaan varmasti viisaampia asian suhteen
No huomenna ollaan varmasti viisaampia asian suhteen

Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015