Euro OHC on ihan eri kone se on selvä.
Mutta onkos moottorikorvallisten kiinnitys sama kuin OHC 2.0L lohkossa vois hyödyntää esko WC palkin + Oharin korvalliset
Onko missään Pinton/Ranger mallissa ollut alumiininen öljypohja ?
Turbo 2,3 mallissa on se öljynpaluu paikka valmiina mut mites on 2,5 lohkossa.
Mites noissa pinton koneissa 2,3 ja 2,5 ?
Onko ero tehty männänkoolla vai kampuralla / iskunpituudella ?
Voisko 2,5 kampuran laittaa 2,3 Pintoon olisko se sitten = 2,5
2,5 kampura on uudempi oisko parempi vaihtoehto turbokäyttöön ?
-vaikka ei taida juuri koskaan kampura hajota
Onko koneiden alakertojen osat vaihtokelpoiset keskenään paitsi männät ?
Kiertokanget onko pituusero ?
Onko kenelläkään jäänyt Pintoon sopivaa viri osaa hyllyyn teräskiertokanget, takomännät, pitkäiskukampura vaik YV:tä
Mielummin aina rahoittaisi klubilaista kuin firmaa X
Kansipolitiikka on avoin mutta harraste mielessä voisi 740 GLE 89-90 b234f Volvo 16V
sovituksen tehdä kun noita kansia on lähes kaikilla purkaamoilla ja pihoilla
531 hinnalla noita 16v kansia saa varmaan 4-5 kpl
-tietty vaatii mäyräkoiran viereen muutamaksi viikoksi ja TIG hitsausta.

