Mondeo stw takaiskarit

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

eskort
Viestit: 825
Liittynyt: Ke Helmikuu 26. 17:08:41 2003

Mondeo stw takaiskarit

Viesti Kirjoittaja eskort » Ke Elokuu 13. 22:18:14 2008

Etupäähän vaihdettu kiroamisen ja katkenneiden pulttien jälkeen uudet iskarit ja jouset. No nyt olis sit takapään vuoro. Näytti suht vittumaiselta se takaiskarin yläpään pultti, ei sit sitä enempää edes tutkittu ku iskarit oli muutenki väärät...

Olisko jollaki jotai hyviä vinkkejä tohon hommaan ettei tarvi polttaa koko autoa??

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu » Ke Elokuu 13. 22:44:47 2008

Minkä ikänen mondeo kyseessä ???

Puota koko taka kelkka alemmas jos ei yläpäähän mahdu avain, 6 pulttiä irti ja autoo ylöspäin.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Elokuu 13. 22:53:54 2008

On ne aika hankalassa paikassa.
Auto nosturille niin kyllä se sieltä lähtee.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

eskort
Viestit: 825
Liittynyt: Ke Helmikuu 26. 17:08:41 2003

Viesti Kirjoittaja eskort » Ke Elokuu 13. 23:42:17 2008

henu kirjoitti:Minkä ikänen mondeo kyseessä ???

Puota koko taka kelkka alemmas jos ei yläpäähän mahdu avain, 6 pulttiä irti ja autoo ylöspäin.
-98. Niin mä vähä ajattelinki että pääsee helpommalla ku ottaa koko kelkan irti. Nostimelle pääsee kyllä. Kunhan vaan sais ne uudet (oikeat) iskarit...

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Elokuu 14. 7:34:53 2008

Ihan hyvin sai tallin lattialla vaihdettua. Mutta ylimääräisestä käsiparista on apua pitämään toista päätä lenkillä kiinni. Muuten onnistuu ihan hyvin jatkojen ja nivelen kans. Eli ei tartte takakelkkaa laskea yhtään mihinkään jos MINÄKI onnistuin ilman sitä. Alapään kiinnityksessä tuskin ongelmia ;)

Etupää oli ihan hanurista ilman paineilmatyökaluja ;)
Samoin meni toinen alapään pultti poikki. Liikaa voimaa ja liian vähän järkeä??? No kohta lähtis pehkos69:llä käyttään 4-pyöräsuuntauksessa.

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu » To Elokuu 14. 10:58:29 2008

hoopee kirjoitti: Eli ei tartte takakelkkaa laskea yhtään mihinkään jos MINÄKI onnistuin ilman sitä.
Juu no pakko ei oo mut jos nosturi ja paineilmatyökalut + pari vaihteisto nosturia käytössä ni se on sen minutin homma ottaa se kelkka alemmas ja helpottaa aikapaljon :wink:

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Elokuu 14. 11:05:08 2008

henu kirjoitti:Juu no pakko ei oo mut jos nosturi ja paineilmatyökalut + pari vaihteisto nosturia käytössä ni se on sen minutin homma ottaa se kelkka alemmas ja helpottaa aikapaljon :wink:
Miks irrottaa 6 pulttia ylimäärästä ;) Eikö noita voorteja saa ruuvata muutenki ihan tarpeeksi 8) Varsinkaan jos on paineilmavehkeet käytössä.

eskort
Viestit: 825
Liittynyt: Ke Helmikuu 26. 17:08:41 2003

Viesti Kirjoittaja eskort » To Elokuu 14. 16:43:06 2008

Nooh, katotaas miten käy, jos ei muuten niin raottaa sitä kelkkaa sit. Näytti niin stanan pieneltä tilalta vaan se yläpää ja ku ei ny just oo mikää kynekolooki itte...

Vastaa Viestiin