VR anturin sijoitus / triggeripyörä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
VR anturin sijoitus / triggeripyörä
Megaprojekti menossa.. 36-1 triggeripyörä on kiinni, nyt alan tekemään paikkaa zetecin vr-anturille. Välys anturista triggeriin luokkaa 1mm, mutta mihin kohtaan sijoitan anturin triggeripyörän kehällä? eli kun kone on ykk merkissä, mihin kohtaan hampaaton kohta pyörästä ja edelleen mihin kohtaan anturi? En viitsis ihan fiiliksellä vetää..
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... #wheeldecr
Eli anturi 60 astetta puuttuvan hampaan jälkeen keskelle hammasta
Eli anturi 60 astetta puuttuvan hampaan jälkeen keskelle hammasta
Mertie pub & 3D
-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
Kyllä mun omassa projektissa on 90 astetta puuttuva hammas anturin jälkeen ja anturi on juuri irtoamassa hampaalta, silloin kun moottori on ykk(4-sylinterinen). Ja sentäs käy ilman korjaussäätöjä. Oli helppo säätää trikkeri kun oli vain pelkän kammen pultin päässä....
Extra manuskassa on ohjeet sekä http://finsquirt.net/forum/ tuolta voipi kysyy tai käyttää HAKUA...
Extra manuskassa on ohjeet sekä http://finsquirt.net/forum/ tuolta voipi kysyy tai käyttää HAKUA...

-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
joo, kyllä haku-toiminto on mulle aika tuttu..BlackEscort kirjoitti:Kyllä mun omassa projektissa on 90 astetta puuttuva hammas anturin jälkeen ja anturi on juuri irtoamassa hampaalta, silloin kun moottori on ykk(4-sylinterinen). Ja sentäs käy ilman korjaussäätöjä. Oli helppo säätää trikkeri kun oli vain pelkän kammen pultin päässä....
Extra manuskassa on ohjeet sekä http://finsquirt.net/forum/ tuolta voipi kysyy tai käyttää HAKUA...

kiitos neuvoista.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
Juu kyllä kun laitto tarpeeksi kireeseen, en tosin ole päässyt pisempiä matkoja ajeleen(säätöajoa muutama kilsa), niin ei osaa pidemmässä käytössä toteamaan. Mutta eihän se siitä mihkään pyörähdä jos pultti ei aukee.
Voihan siihen trikkeriin porata pienen rei'än ja tekee jostain M4-M6 pultista teräväkärkisen "kiristimen" joka painaa hihnapyörään, jonka kiristää sit ku trikkeri säädetty. Mutta ite kokeilen kyllä pelkällä kampipultin kiristämisellä ensin, jos ei tule pysymään niin sit suunitellaan lisää
Edit: Rauhassa tein ton ediksen niin lähti eka starttauksella käyntiin, kerrankin autto asiaan perehtyminen etukäteen. Muuten onko sul ohc? Mihin puolan sijoittanut?
Voihan siihen trikkeriin porata pienen rei'än ja tekee jostain M4-M6 pultista teräväkärkisen "kiristimen" joka painaa hihnapyörään, jonka kiristää sit ku trikkeri säädetty. Mutta ite kokeilen kyllä pelkällä kampipultin kiristämisellä ensin, jos ei tule pysymään niin sit suunitellaan lisää

Edit: Rauhassa tein ton ediksen niin lähti eka starttauksella käyntiin, kerrankin autto asiaan perehtyminen etukäteen. Muuten onko sul ohc? Mihin puolan sijoittanut?
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
Ite hommasin escortin piuhat tohon puolaan ja iskin sen puolan tohon venakopan päälle, siihen imusarjan tukirautaan joka on kolmosen pakosarjan pultissa kiinni.
Ei tarvinnut vetää kilometrikaupalla tulpanpiuhaa... Porukka väitti ettei o pitkäikänen puola kun kuuman venakopan yläpuolella, vaikka onkin irti pari kolme senttiä. Mutta onhan se edis 6 puolakin mondeossa pakosarjan yläpuolella...
Siihenkin täytyy vissiin laittaa jossain vaiheessa jonkinnäköinen lämpösuoja ihan varmuudenvuoksi...
Ei tarvinnut vetää kilometrikaupalla tulpanpiuhaa... Porukka väitti ettei o pitkäikänen puola kun kuuman venakopan yläpuolella, vaikka onkin irti pari kolme senttiä. Mutta onhan se edis 6 puolakin mondeossa pakosarjan yläpuolella...
Siihenkin täytyy vissiin laittaa jossain vaiheessa jonkinnäköinen lämpösuoja ihan varmuudenvuoksi...
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Ei se venakoppa niin kuumana käy koskaan että se haittaisi - onhan suorasytkä-Opeleissakin puola pultattu suoraan kanteen kiinni. Ja monissa uusissa autoissa puola on "tulpanhattuna".BlackEscort kirjoitti:Ite hommasin escortin piuhat tohon puolaan ja iskin sen puolan tohon venakopan päälle, siihen imusarjan tukirautaan joka on kolmosen pakosarjan pultissa kiinni.
Ei tarvinnut vetää kilometrikaupalla tulpanpiuhaa... Porukka väitti ettei o pitkäikänen puola kun kuuman venakopan yläpuolella, vaikka onkin irti pari kolme senttiä. Mutta onhan se edis 6 puolakin mondeossa pakosarjan yläpuolella...
Siihenkin täytyy vissiin laittaa jossain vaiheessa jonkinnäköinen lämpösuoja ihan varmuudenvuoksi...
Mertie pub & 3D