Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja pablo » To Tammikuu 8. 15:24:51 2009
Olikos nyt niin että joku Cvh startti ois kiinnitykseltään sama kuin cossussa mutta solenoidin saa alapuolelle kun se Cossussa on ~kello kahdessa?
Kävin tänään motonetissa sekä toisessa autotarvike liikkeessä ja kaikki cvh startit oli "saman kätisiä" kuin cossun. Ja kysymyksessähän tilanne et T5 välikoppaan ja rattiakseli tulee solenoidin tielle. Tai jos jollakin on muu toimiva kotitalleissa tehtävä ratkaisu (eli siis ei ole sorvia, tiggiä, jyrsintä tms) tohon startti ongelmaan. Haullakin olen kyllä kattellut mut noista tehdyistä ratkaisuista ei ole kauheesti juttua

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » To Tammikuu 8. 15:33:11 2009
pablo kirjoitti:Olikos nyt niin että joku Cvh startti ois kiinnitykseltään sama kuin cossussa mutta solenoidin saa alapuolelle kun se Cossussa on ~kello kahdessa?
Kävin tänään motonetissa sekä toisessa autotarvike liikkeessä ja kaikki cvh startit oli "saman kätisiä" kuin cossun. Ja kysymyksessähän tilanne et T5 välikoppaan ja rattiakseli tulee solenoidin tielle. Tai jos jollakin on muu toimiva kotitalleissa tehtävä ratkaisu (eli siis ei ole sorvia, tiggiä, jyrsintä tms) tohon startti ongelmaan. Haullakin olen kyllä kattellut mut noista tehdyistä ratkaisuista ei ole kauheesti juttua

Jollain valmistajalla oli myös sellaista starttia, missä solenoidi on startin sisällä.. En vaan nyt tähän hätään muista valmistajan nimeä. Tais olla Brittiläinen.
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » To Tammikuu 8. 19:21:19 2009
sierra4x4tbo kirjoitti:pablo kirjoitti:Olikos nyt niin että joku Cvh startti ois kiinnitykseltään sama kuin cossussa mutta solenoidin saa alapuolelle kun se Cossussa on ~kello kahdessa?
Kävin tänään motonetissa sekä toisessa autotarvike liikkeessä ja kaikki cvh startit oli "saman kätisiä" kuin cossun. Ja kysymyksessähän tilanne et T5 välikoppaan ja rattiakseli tulee solenoidin tielle. Tai jos jollakin on muu toimiva kotitalleissa tehtävä ratkaisu (eli siis ei ole sorvia, tiggiä, jyrsintä tms) tohon startti ongelmaan. Haullakin olen kyllä kattellut mut noista tehdyistä ratkaisuista ei ole kauheesti juttua

Jollain valmistajalla oli myös sellaista starttia, missä solenoidi on startin sisällä.. En vaan nyt tähän hätään muista valmistajan nimeä. Tais olla Brittiläinen.
Brise:hän se oli.
http://www.brise.co.uk/starter_motors.html
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja pablo » To Tammikuu 8. 19:32:35 2009
Tossaha ois kyllä aika kompakti startti
Edit: Mut ensin vielä alkuperäseen kysymykseen..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja pablo » Pe Tammikuu 9. 21:13:43 2009
Onko nyt päässy käymään ettei kukaan tiedä

Harmi ku ei ole itellä tullu koskaan pelattua noiden kanssa

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 12. 15:24:46 2009
Äkkisältään haettu startti tuskin voi olla CVH:sta, niissä se on "aina" kello 4:n hujakoilla; solenoidi ylöspäin sinne klo 2:een.
90-luvun lopulla IB5 -lootaa oli jo mallia "startti kello 11:ta". Ja hammasluku kehällä sama.
JesseT muistanee tarkemmin?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja pablo » Ti Tammikuu 13. 18:10:28 2009
Tossa tallilla pyörittelin Cossun starttia kytkinkoppaan niin sehän menee myös paikalleen kun kääntää pulttijakoa yhdellä "pultin reiällä" ja solenoidi kääntyy silloin alaspäin. Rattaan etäisyyskin pitäs pysyä samana ainakin kun rattaasta mittasin reikiin? Ainoa et saa kahdella kiinni ja "kärsästä" pitää leikata pala pois. Cossun startti on vaan vähä pitkä et ottaa varmaankin ratin murrokseen kiinni mut täytyy käydä nyt niitä Cvh:n startteja taas mittailemas jos niissä ois lyhyempi malli?
Onkohan nyt joku jippo mitä en ole huomannut tossa operaatiossa

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..