Sierra kaasari probleema

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Turbiini
Viestit: 625
Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
Paikkakunta: Kuopio

Sierra kaasari probleema

Viesti Kirjoittaja Turbiini » Su Helmikuu 12. 18:53:41 2006

Eli auto saattaa kesken ajon hyytyä ja lähtee kyllä käyntiin mutta heti sammuu.Kaasua pumppaamalla pysyy hetken käynnissä, sitten sammuu. Joskus hyytymisen jälkeen toimii vain kaasu pohjassa,muutten ei. Hetken aikaa hyytymisen jälkeen virtoja rumppaamalla/ odottamalla rupeaa toimimaan normaalisti. Ja tämäkin vika tulee vain silloin tällöin,voi olla viikkojakin väliä et toimii normaalisti. Ja autohan on 89 laser sähkökaasarilla.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » Su Helmikuu 12. 19:01:08 2006

vettä tankissa? tai lämmitysputki irti?
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Su Helmikuu 12. 19:06:55 2006

Putsaa kaasari ja vaihda b-suodatin.

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Su Helmikuu 12. 23:10:36 2006

Nakkaa sillä pömpelillä vesilintua, mistä lähtee paluu tankkiin. Eli suora letku p-pumpulta kaasariin. Pääasia että kytket sen purkin pois kierrosta, lähes järestään kaikki rupee vittuilemaan vanhemmuuttaan.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Su Helmikuu 12. 23:13:19 2006

vieläkös näissä oli se karkeasuodatin tankissa.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Turbiini
Viestit: 625
Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Turbiini » Ti Helmikuu 28. 16:55:53 2006

Mistäs päin pääsee irroittamaan sen karkea suodattimen tankista?? Ja mistä tiedän onko se siellä. Pömpeli josta lähtee paluu tankkiin on ohitettu ja kaasari putsattu ja vika ei ole poistunut.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!

Voortikari
Viestit: 1219
Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Voortikari » Ti Helmikuu 28. 18:04:22 2006

Painat vaan paineilmaa menemään syöttölinjasta, niin sillä sen pitäisi lähteä pois. Muista kuiteskin avata bensatankinkorkki, ettei tankkiin tule liian kova paine.
Ainut auto on ford. Kaikki muut on halpoja kopioita

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Pe Maaliskuu 3. 15:13:52 2006

Toimiikos automaattiryyppy oikein, ettei jää päälle?

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Pe Maaliskuu 3. 15:39:18 2006

Onkos b-pumppua vaihdettu milloin tai onko tietoa sen kunnosta.
Kaverin auto teki vähän vastaavia temppuja ja pumpun vaihdolla alkoi pelittämän hetkeksi=unohti pakeliitti palan pumpun ja lohkon välistä.Käyttö-akseli tuli kalvosta läpi hetken päästä :lol:
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Vastaa Viestiin