CVH sierran vesikierto

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

IcE1
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Toukokuu 7. 0:24:25 2004
Paikkakunta: Mikkeli

CVH sierran vesikierto

Viesti Kirjoittaja IcE1 » Su Helmikuu 25. 20:05:28 2007

Miten kannessa kiertää vesi? Missä termostaatti sijaitsee? Etuvetosessa sehän on kannen päädyssä, mutta miten tuommosessa sierrassa se on kun kannen pääty on tulipeltiä vasten?
Ford Escort -87 / Piristetty föönillä ja megasquirt & spark *myyty
Corolla ke20 / zvh turbo projekti

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Su Helmikuu 25. 20:20:36 2007

Kansi on hiukan erilainen,siellä imusarjan takapäässä on termostaatin paikka.Kuin viides imukanava.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

hana
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Joulukuu 29. 10:20:42 2003
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja hana » Su Helmikuu 25. 21:49:26 2007

Täytyy pikkasen ratsastaa topikilla :oops:
Aattelin laittaa efi koneen sierraan (nyt sierrassa cvh cfi), ja se vesikierto just tulee ongelmaksi.
Onko kukaan tehnyt vastaavaa operaatiota?
Meinasin tehdä sellasen putki virityksen imusarjan alta, jotta saan termarin samaan paikkaan kun nytkin.
Cfi koneen termarihan on kiinni imusarjassa sen bakelliitti kotelon alla, ja se saa vetensä siitä 2 ja 3 imukanavien välistä.
Cfi:n (-90) termari on muuten sama kun dohc koneessa vaikka merkkiliikkeen kirja väittää termarin olevan toisenlainen.
Olishan se hienoa jos jollakin olis valmis idea tohon efin vesi kiertoon niin ei ite tarvis alkaa keksiin :)

IcE1
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Toukokuu 7. 0:24:25 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja IcE1 » Su Helmikuu 25. 22:27:17 2007

Oon istuttamassa zvh myllyä ke20 corollaan ja aika ahtaaks jäi tuo tulipellin ja kannen välinen tila. Pitäs siihen kans jotai keksiä. Mahtaako vesikierto häiriintyä pahasti jos vetää vaa kierron tuosta kannen keskeltä imusarjan välistä? Mahtaako kiertää enää takalaidassa ollenkaan?

Varmaan kyllä parempi ois virittää joku letku lähtö tuonne kannen päätyyn?

Konehuone
Ford Escort -87 / Piristetty föönillä ja megasquirt & spark *myyty
Corolla ke20 / zvh turbo projekti

hana
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Joulukuu 29. 10:20:42 2003
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja hana » Ma Helmikuu 26. 19:07:05 2007

northwest kirjoitti:Kansi on hiukan erilainen,siellä imusarjan takapäässä on termostaatin paikka.Kuin viides imukanava.
Juu, toi on totta.
Kyllä siellä 2 ja 3 imujen välissä on vaan anturi.

Vastaa Viestiin