sierra is turbo
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
sierra is turbo
Lohko on 205,is:n männät joihin on sorvattu keskelle 2mm kolot,vakio is:n kansi.Tehotavoite 150-200hv. Mitä muutoksia tehtävä is:n omaan virranjakajaan turbokäytössä?
Sopiiko cossun vakiosuuttimet?Mikä on hyvä Bensanpaineensäädin turbo+ruisku käyttöön?
Sopiiko cossun vakiosuuttimet?Mikä on hyvä Bensanpaineensäädin turbo+ruisku käyttöön?
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Re: sierra is turbo
Jotkut laittaeet ylipaine kellon jakajaan,boxi kuitenkin ohjaa sytkää edelleen.Rockmonkey kirjoitti:Lohko on 205,is:n männät joihin on sorvattu keskelle 2mm kolot,vakio is:n kansi.Tehotavoite 150-200hv. Mitä muutoksia tehtävä is:n omaan virranjakajaan turbokäytössä?
Sopiiko cossun vakiosuuttimet?Mikä on hyvä Bensanpaineensäädin turbo+ruisku käyttöön?
Perus kertova säädin,sillä toimii(FSE,Malpassi...)
Cossun suuttimet menee mutta rupeaa siten syömään soppaa runsaasti. Olgelmaksi taitaa tulla matka-ajossa liian rikas seos. Vakioilla pääsee tuonne +150 tuntumaan ja doch:n suuttimilla hieman pitemmälle.
Helpot vaihtoehdot on tuohon bensa puolelle joko MS tai sitten cossun ruisku.
MS:lle + täysin säädettävä
cossun ruiskulle + erittäin helppo toteuttaa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Mun Turbo Is:ssä ei ollu tehty mitään jakajalle (pienikantinen) vaan kääntelin sitä härskisti myöhäsemmälle kun haluttiin käyttää kaikkia ahtoja (0,6-0,7bar). Talvella ajoin normiasetuksilla ilman vedätyksiä.
Tietty kone ei käyny ihan optimisti, koska boxi taitaa lukee sen koneen asennonkin jakajasta eli se säätyy samalla pieleen kun sytkä myöhäsemmälle.
Suuttimet oli vakiot ja paineensäädin kertova Malpassi tms Moposportista. Noilla bensa loppu jossain 0,75bar tietämissä (peruspainetta en nyt muista, mutta 3.2bar nurkilla oli).
Säätimestä toiset valittanu että ei oikein säädä luotettavasti vaan arvot heittelee. Saattaa olla, en tutkinu tarkemmin kun seosuhdemittarin mukaan seokset pysy liki ok. Jarrutettiin 166 ja 169hv (0,6bar).
Haullakin löytynee paljon OHC:n turbottamisesta tietoa.
Tietty kone ei käyny ihan optimisti, koska boxi taitaa lukee sen koneen asennonkin jakajasta eli se säätyy samalla pieleen kun sytkä myöhäsemmälle.
Suuttimet oli vakiot ja paineensäädin kertova Malpassi tms Moposportista. Noilla bensa loppu jossain 0,75bar tietämissä (peruspainetta en nyt muista, mutta 3.2bar nurkilla oli).
Säätimestä toiset valittanu että ei oikein säädä luotettavasti vaan arvot heittelee. Saattaa olla, en tutkinu tarkemmin kun seosuhdemittarin mukaan seokset pysy liki ok. Jarrutettiin 166 ja 169hv (0,6bar).
Haullakin löytynee paljon OHC:n turbottamisesta tietoa.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto...
ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Itse käytin noin 8.8 puristuksia, vakiojakaja 8 asteen perusennakolla, erillisillä paineantureilla myöhästin sytkää oktaaninsäätöpiuhoja maadoittelemalla. Samanlaisilla antureilla ohjasin myös lisäsuuttimia. 0.3 ja 0.7 bar.
Taitaa vielä löytyä pari kpl antureita tuolle sytkälle ja niille sopiva kiinnike johon paineohjaus tulee letkulla. Kysy privalla jos on tarvetta.
Taitaa vielä löytyä pari kpl antureita tuolle sytkälle ja niille sopiva kiinnike johon paineohjaus tulee letkulla. Kysy privalla jos on tarvetta.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Ylläpitäjä