Siis. tyhjäkäynti kylmänä korkea, ja mustaa savua putkesta.
Kuumana tyhjäk. alle 800 ja tosi ontuvaa.
Kun painaa hitaasti ja tasaisesti kaasua, alkaa röpeltään ja ampuu ilmanputsarissa.
Ajaan pystyy, kun ensin "hakee" kierroksia ja vasta sitten kytkin ylös.
Normaali liikkeelle lähtö ei onnistu kun tukehtuu/ampuu.
Kierroksilla käy ok, tosin pikkasen voimaton (1.6

Kone käy mielestäni rikkaalla.
- tyhjäkäyntiventtiili puhdistettu, ei juurikaan merkitystä
- kun ottaa kaasuläpän asennontunnistimen piuhat irti, tyhjäkäynti tasottuu suht hyväksi mutta sammuu hetken päästä.
- imuilman lämpöanturi vaihdettu.
- kun irrottaa lambdan piuhat ei tapahdu mitään, pitäiskö tapahtua?
- tulpat ja piuhat ok.
- MAP ok (CFI koneesta)
Kun katsoin sytytystä lampulla, se on noin 30 astetta aikasella, paljonko pitäs olla?
Jakomerkit on kohdallaan.
Eniten ihmetyttää toi röpeltäminen ja ampuminen

Nyt kun otin imuilman lämpöanturin piuhat irti, alkoi käymään kunnolla ainoastaan vähäistä ampumista.
Eli mistä johtuu/mitä vikaa
