Focus Mk1 2.0 koneet ja pakosarjat

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Focus Mk1 2.0 koneet ja pakosarjat

Viesti Kirjoittaja Krisse » To Heinäkuu 3. 23:43:16 2008

Eräältä saitilta katselin kun Englanninpoika oli vääntänyt turboa jonnein alkupään Zeteciin ja käyttänyt siinä Focus Mk1 2.0 pakosarjaa pakosarja-aihiona. Uusi maksaa Fordilla 240e ja ajattelin nyt alkaisiksi koittaa löytää käytettyä vaikkei toikaan nyt vielä tekemätön paikka ole. Kävin Fordilta tänään tota kyselemässä ja pakosarja vaihtuu kuulemma '00. Niiden kuvathan on tietysti sen verran epämääräsiä ettei niistä pystynyt hahmottamaan mikä ero niissä on.

Tämän johdosta kysytäänkin nyt että tapahtuuko Focuksen kannessa joku muutos jolloin voidaan päätellä ettei 00-> pakosarja kävisi vanhempiin zeteceihin vai onko muutos vaan muotoilussa ja/tai lähdössä ja että tämä pakosarjakin sopisi vanhempiin kansiin?

Kyseinen pakosarjahan on palttiarallaa tämän näköinen, ja tosta voisi tosiaan kehitellä itekin jotain ettei tarvisi ihan nollasta lähteä.
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Heinäkuu 3. 23:54:26 2008

Mitäköhän tuo orkkissarja on materiaaliltaan, voipi turbon paino aiheuttaa ongelmia. Tuolta paljon mainostetusta Ebaysta löytyy ihan valmiita Focuksen turbopakosarjoja about samaan rahaan.
Luin myös tuolla brittifoorumilla tyypin käyttäneen S14 Nissanin SR20DET pakosarjaa, pakosarjan laippa vain meni vaihtoon.

Tosimies kuitenkin hakee kassilisen vesijohtomutkia ja hitsailisi kasaan varsinaisen taideteoksen. Kun tekee itse, siitä tulee juuri semmoinen kun siitä sattuu tulemaan :)
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Vastaa Viestiin