CVH Starttien erot

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja pablo » To Tammikuu 8. 15:24:51 2009

Olikos nyt niin että joku Cvh startti ois kiinnitykseltään sama kuin cossussa mutta solenoidin saa alapuolelle kun se Cossussa on ~kello kahdessa?

Kävin tänään motonetissa sekä toisessa autotarvike liikkeessä ja kaikki cvh startit oli "saman kätisiä" kuin cossun. Ja kysymyksessähän tilanne et T5 välikoppaan ja rattiakseli tulee solenoidin tielle. Tai jos jollakin on muu toimiva kotitalleissa tehtävä ratkaisu (eli siis ei ole sorvia, tiggiä, jyrsintä tms) tohon startti ongelmaan. Haullakin olen kyllä kattellut mut noista tehdyistä ratkaisuista ei ole kauheesti juttua :?:
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Re: CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » To Tammikuu 8. 15:33:11 2009

pablo kirjoitti:Olikos nyt niin että joku Cvh startti ois kiinnitykseltään sama kuin cossussa mutta solenoidin saa alapuolelle kun se Cossussa on ~kello kahdessa?

Kävin tänään motonetissa sekä toisessa autotarvike liikkeessä ja kaikki cvh startit oli "saman kätisiä" kuin cossun. Ja kysymyksessähän tilanne et T5 välikoppaan ja rattiakseli tulee solenoidin tielle. Tai jos jollakin on muu toimiva kotitalleissa tehtävä ratkaisu (eli siis ei ole sorvia, tiggiä, jyrsintä tms) tohon startti ongelmaan. Haullakin olen kyllä kattellut mut noista tehdyistä ratkaisuista ei ole kauheesti juttua :?:
Jollain valmistajalla oli myös sellaista starttia, missä solenoidi on startin sisällä.. En vaan nyt tähän hätään muista valmistajan nimeä. Tais olla Brittiläinen.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Re: CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » To Tammikuu 8. 19:21:19 2009

sierra4x4tbo kirjoitti:
pablo kirjoitti:Olikos nyt niin että joku Cvh startti ois kiinnitykseltään sama kuin cossussa mutta solenoidin saa alapuolelle kun se Cossussa on ~kello kahdessa?

Kävin tänään motonetissa sekä toisessa autotarvike liikkeessä ja kaikki cvh startit oli "saman kätisiä" kuin cossun. Ja kysymyksessähän tilanne et T5 välikoppaan ja rattiakseli tulee solenoidin tielle. Tai jos jollakin on muu toimiva kotitalleissa tehtävä ratkaisu (eli siis ei ole sorvia, tiggiä, jyrsintä tms) tohon startti ongelmaan. Haullakin olen kyllä kattellut mut noista tehdyistä ratkaisuista ei ole kauheesti juttua :?:
Jollain valmistajalla oli myös sellaista starttia, missä solenoidi on startin sisällä.. En vaan nyt tähän hätään muista valmistajan nimeä. Tais olla Brittiläinen.
Brise:hän se oli.

http://www.brise.co.uk/starter_motors.html
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Re: CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja pablo » To Tammikuu 8. 19:32:35 2009

Tossaha ois kyllä aika kompakti startti :-s

Edit: Mut ensin vielä alkuperäseen kysymykseen..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Re: CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja pablo » Pe Tammikuu 9. 21:13:43 2009

Onko nyt päässy käymään ettei kukaan tiedä :?: Harmi ku ei ole itellä tullu koskaan pelattua noiden kanssa :roll:
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 12. 15:24:46 2009

Äkkisältään haettu startti tuskin voi olla CVH:sta, niissä se on "aina" kello 4:n hujakoilla; solenoidi ylöspäin sinne klo 2:een.
90-luvun lopulla IB5 -lootaa oli jo mallia "startti kello 11:ta". Ja hammasluku kehällä sama.
JesseT muistanee tarkemmin?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Re: CVH Starttien erot

Viesti Kirjoittaja pablo » Ti Tammikuu 13. 18:10:28 2009

Tossa tallilla pyörittelin Cossun starttia kytkinkoppaan niin sehän menee myös paikalleen kun kääntää pulttijakoa yhdellä "pultin reiällä" ja solenoidi kääntyy silloin alaspäin. Rattaan etäisyyskin pitäs pysyä samana ainakin kun rattaasta mittasin reikiin? Ainoa et saa kahdella kiinni ja "kärsästä" pitää leikata pala pois. Cossun startti on vaan vähä pitkä et ottaa varmaankin ratin murrokseen kiinni mut täytyy käydä nyt niitä Cvh:n startteja taas mittailemas jos niissä ois lyhyempi malli?

Onkohan nyt joku jippo mitä en ole huomannut tossa operaatiossa :roll: :?:
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

Vastaa Viestiin