morjens
mielestäni ford lopetti laadukkaiden pakujen teon tuossa 80 luvulla. mun mielipide.
mutta siis
tutulla oli tuo 125 koneella oleva tiisseli. osti auton uutena ja oli ainoa kuski. ei kärryn vetämistä yms.
huollot tehtiin vihkon mukaan.
vaihdossa taisi saada transit pakusta jotain 4000 tonnia kun osti uuden auton. ford tarjosi vaihdosta 3500 euroa. auto oli ehjä ja kolaroimaton.
alkuperäisosien jälkeen etuakselin renkaan laakerit meni vaihtoon about 40-60 tuhannen välein.
kytkinremontti on noin 3000 tonnia jossa työ mukana.
ja yks fakin homma esim. jokainen pikku tiiviste niin kaikki tilaamalla. tosin taitaa olla sitä nykypäivän palvelua jota hehkutetaan.
yhden reissun kävin ookaamassa kyytissä ja jos 240 on rattori niin mikä tämä on.
toivottavasti löydät hyvän yksilön joka olis ehkä parempi kuin tuo oli.
peltorin kuulosuojaimet on mukavuusvaruste transit pakussa 2000 luvulla.
ei missään nimessä tota 90 hv. moottori itsessään toimi ihan ok ja vaihteisto.
etujarrut söi vaan toista palaa.