Ford Escort MK3 1.3

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cleveland
Ylläpitäjä

Re:Ford Escort MK3 1.3

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Su Lokakuu 12. 15:54:20 2003

No jos haluut vaan isommat pako- ja imuäänet tyydy putsarin ja putkiston vaihtoon. Mut jos tosissas haluut lieman lisä tehoo niin ihan perus jutut mitkä pätee kaikkiin polttomoottoreihin. Parempi nokka, isompaa kaasutinta ja jos kannelle tekee jotain niin aina parempi.Mikä 1.3 se on? Halvemmaks kyll tulee kun ostaa 1.6 ja alkaa sitä virittämään on vakionakin jo enemmän hevosia....

johnlee5
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
Paikkakunta: Akaa

Ford Escort MK3 1.3

Viesti Kirjoittaja johnlee5 » Su Lokakuu 12. 17:48:08 2003

Omistan kyseisen vekottimen joten haluaisin tietää, että miten siihen kannattais ruveta tehoa hakemaan... Konetta en vaihda, koska omistan 2 1.3 ja en halua ostaa vielä 1.6... Vapaavirtaussuodatin ja putkisto tulee, mutta mitä muuta kannattais hankkia? ???
http://kuvake.net/user/johnlee5?image_id=5246781
Mondeo TDDi 2.0 vm. 2001
Jäsen #758

EddieK666
Ylläpitäjä

Re:Ford Escort MK3 1.3

Viesti Kirjoittaja EddieK666 » Su Lokakuu 12. 20:23:30 2003

Puristuksien nostaminen kannattaa aina (tiettyyn rajaan asti) paitsi jos konetta rupee turbottaa. Ja kannelle on pakko tehdä jotain, eli kanavien isontaminen ja mieluusti venttiilit myös isommaksi. Ja tietenki sytkäpuoli kans kuntoon eli kärjetöntä peliin ja jos massia piisaa niin suorasytkä on kova sana.

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Re:Ford Escort MK3 1.3

Viesti Kirjoittaja Bliz » Ma Lokakuu 13. 23:38:58 2003

RST
Sisu R500 10x4
Volvo S80 D5

Vastaa Viestiin