turbo ohc kannentiiviste

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

bomble
Viestit: 314
Liittynyt: Pe Marraskuu 29. 11:33:41 2013

turbo ohc kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja bomble » To Heinäkuu 31. 14:02:41 2014

Moro! Alkais kone olemaan sillä mallilla että pitäs kansipahvi ostaa, millähän sen nyt sit vain kasais? Vakioporaus

Mihin asti vakiolla pärjäis? Tehotavoite on siinä 300-400 maastossa...miten nyt sattuu onnistumaan :lol:

Milläs muut ovat kasailleet?

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: Vs: turbo ohc kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » To Heinäkuu 31. 14:31:00 2014

Reinz a-ryhmäläinen toimii ainakin.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

bomble
Viestit: 314
Liittynyt: Pe Marraskuu 29. 11:33:41 2013

Re: turbo ohc kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja bomble » Pe Elokuu 8. 23:37:02 2014

Mikähän vaikutus tolla koolla on? Cometikit 92mm ja vakio 90.? Entäs "se sininen" 93mm... vai liekkirenkaat ja vakiopahvi :D

VooDoo
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1156
Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: turbo ohc kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja VooDoo » La Elokuu 9. 1:32:57 2014

poraus sais olla mahd lähelle oikeaa kokoa, ettei jää kannen ja syl-ryhmän väliin turhaa tilaa mikä voi _siis_ voi, aiheuttaa nakutusta.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.

Vastaa Viestiin