ckolli kirjoitti:Öljyt ja vedet menneet sekasin kuvista päätellen eli paffihommiks meni.
Siltä vaikuttais mutta ei välttämättä ole kansipaffi syynä. Rohkenisin veikata että imusarjan tiivistevuodon takia vesireijän kautta on sylintereihin päässyt nestettä ja sieltä sitten ohjureiden kautta kannen päälle. Tooosin, voi se kansipaffikin olla kaput.
Taisin innostua nuiden tuplien kanssa hieman liikaa. Nooh, ei siinä mitään. Jokatapauksessa tarvii ottaa kansi syyniin kun taitaa osa venttiileistä kantaa, (venttiilinvälykset oli turhan pienet mutta ei auttanu vaikka löystytin) liekö sinne jotain karsta kökköjä tms. jäänyt väliin. Ja jos nuo ohjurinkumitkin uusis kun ne ei varmaan vuoteen oo ollu oikeilla paikoillaan. Nokka-sarjan ostaisin myös mutta ei ihan heti löydy +460 euroa taskun pohjalta.
Vakionokka siellä näyttää olevan joka lienee osasyyllinen tuplien paukutteluun. Nyt sitä paukkua tuli jo kaasareista ja putkestakin...mielenkiintoista käymistä on.
Suuttimien koostakaan ei ole pienintäkään haisua mutta eipä se haittaa. Bensapumppukin on vakio-mekaaninen joten aika hyvillä eväillä olen liikenteessä.