siebro kirjoitti:cosworth123 kirjoitti:mä kävin espoossa. Pääsin sinne heti. Mun piti mennä hariselle. On kuulemma ne penkit vähän erillaiset harisella kuulemma ei saa kaikkia arvoja niin hyvin kun se penkki on hätäisempi. Voi tietty olla pelkkiä puheita tiedä niistä. Mut mulla oli kaikki arvot ainakin ihan yes. Ihme että ei edes sillai voinut sitä sun penkittää? Mulla ei ollut mitään ongelmaa. Vois tos joskus törmätä kun mäkin pyörin koskissa jonkun verran.
no harisella on molemmat penkit uusittu tänä vuonna että epäilen että nuo on vain huhupuheita mutta en tosiaan tiedä.
juu harinen ihmetteli kans ettei paineet noussu, soitteli karalallekkin ja sekään ei keksinyt mitään ratkaisua, mutta sitten kun se uus nelivetopenkki toimii niin siinä pitäisi saada penkattua kun ei tarvi kikkailla minkään abssien kanssa tai luistonedtojen.
ilmanmuuta mennään koskin torille potkiin renkaita ja jauhaan schaibelia
Joo voi olla et sekään ei tinnyt sitä. Mulla vaan se veto oli todella hidas ja se kerää tietoa todella reilusti. Se kaveri mikä ton penkkas niin sano et Harisella se veto on niin nopea (nopeasti kierrokset ylös tyyliin) että alakierroksilla ei kerää tietoa niin hyvin. Siis itse en tiedä onko asia näin luulen kyllä itse ,että sepolla on kyl huippu penkit.
P.S. Mites se uus nelivetopenkki sit toimii. Pyörittääkö se jotenkin omalla voimallaan niitä takapyöriä....