Kiitoksia vain. Kivaa oli ja ajolinjat alkoi hiljalleen löytyä, jarrutuslinjatkin sillee ok kun uskals tasapainosilla sisäänajetuilla jarruosilla viimein päästellä.
Sit niitä selityksiä...
Tällä kertaa iha snadisti vastusteli
- lähtö viivästyi pari tuntia odotellessa kaveria joka ei pääsytkään mukaan
- odotellessa huomasin viime vuonna huollon vaihtamat nesteet liian glykolipitoisiksi (-45 nesteet kun -35 tai mielummin vielä vesipitoisempi olis hyvä)
- ulkoinen tyhjennyspumppu hajos poistaessa nesteitä imulla, lopulta lähdin radalle -38 pakkaskeston nesteillä (tarkistettu paluun jälkeen sekoittunut)
- en saanu otettua aikaa, koska unohdin GPS-mokkulan kotiin enkä muistanut ettei RaceChrono vaihda automaattisesti edes sisäiseen 1Hz GPS
- Pirellin P Zerot on varsin luistavat renkaat vielä nyt kolmannellakin kerralla, ehkä se on uskottava ettei niillä kahta nopeaa enempää koko elinkaarensa aikana kykene.

Ei siinä, kivahan se oli ajella pitkästä aikaa silleenkin, vaikka pieni heittelehtiminen 150 vauhdissa tuntuu vähän hassulta... (tulipa valittua ajolinjat paremmin ja painettua kaasua jarrun sijaan)
- edellä mainitusta syystä en uskaltanut enää lähteä ajamaan sitä viimeistä nopeaa minkään sortin ajanoton kanssa
Ja pieni kysymys:
Sinä sinisen RS kuski, minkä nopeutisia ne meidän yhteiset saman nopeuden kierrokset olivat, onko mitään dataa tai videota, valistunutta arvausta?