TUPLIEN SUUTTIMET
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
TUPLIEN SUUTTIMET
Minkä kokoisia suuttimia olette käyttäneet Weberin DCOE 40 kaasuttimissa (pääsuutin, kiidytyspumpun, lisäilma ja joutokäynti). Kaasarit on kiinni vähän piristetyssä 1600 Kentissä, nokka BCF3, peltisarja, siistitty kansi, kevennetty vauhtipyörä, peukaloitu jakaja... Kiitos tiedoista jo etukäteen. ???
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Re:TUPLIEN SUUTTIMET
Kannattasko viedä ihan dynoon, jossa säätäs joku ne joka alueelle kohdilleen, niin ei tarvis leikkia ::)
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
Re:TUPLIEN SUUTTIMET
Koska jäsenetkään ei kysele tekniikkapuolen asioita täällä, niin ei ole suotavaa muidenkaan.<br><br>T: NettiPoliisi
-
- Ylläpitäjä
Re:TUPLIEN SUUTTIMET
Suuttimista on tosi vaikee lähtee arvailee. Mulla ja tutulla molemmilla erittäin hyvin virtaavat kannet 2litrasissa. hänellä käy 160bensa 170ilma 8putkella<br>mulla 145bensa 200ilma 16putkella (55/9 tyhjäkäynti) Samalla nokalla ja 36:silla kurkuilla.??? tehot samoja???
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Re:TUPLIEN SUUTTIMET
http://hometown.aol.com/dvandrews/<br><br>Sieltäpä sitä tietoa voi ihan itte hakea. kotiin tuomisiksi sitten tuo jetting program. Noilla ohjeilla pääsee jo aikasta lähelle totuutta, rullilla haetaan loput.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..