Niin, liekkö kellään täällä kokemusta ''mopojen'' naittamisesta autokäyttöön? Jos on, minkälaisia? Näitähän näkyy maailmalla käytettävän reilumminkin ja ilmeisen toimiviakin paketteja on saatu kasaan. Esim. turbosportilla on tästä juttua runsaamminkin.. Tuntuu jakavan mielipiteitä siellä(kin) kyseinen aihe, jotkut kehuu maasta taivaisiin ja osa lyttää täysin.
Mulla kiinnostus heräs lähinnä paremman polttoainetalouden ja hinnan suhteen vrt. perinteisiin tuplakaasareihin. Esim. 45mm tuplista saa pulittaa ihan hyvän tukun pätäkkää kun kusti polkee esim. R1-yammun 40mm kaasaripaketin länsinaapurista postilaatikkoon ~250 euroon.
Tuo edellä mainitty R1:n paketti on näköjään toimivaksi havaittu konstruktio mutta onhan noita muitakin mahollisuuksia. 40-millisistä esmes. ZZR1100, ZX-9R, ZX-7R yms yms.
MP-kaasarit autokäytössä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: MP-kaasarit autokäytössä
Sellainen kysymys tulee ekana mieleen että mitäs kautta näihin vaihdetaan suuttimet?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: Su Heinäkuu 3. 13:28:17 2011
Re: MP-kaasarit autokäytössä
Pohjan kautta joten paikallaan vaihtamisen voi varmasti unohtaa ellei omaa oikeen näppäriä nakkeja
Tuossa ois lehtijuttua aiheeseen liittyen http://www.totalvauxhall.co.uk/files/le ... h60697.pdf

Tuossa ois lehtijuttua aiheeseen liittyen http://www.totalvauxhall.co.uk/files/le ... h60697.pdf