Enkkuperä

Tekninen keskustelu liittyen moottoreihin, voimansiirron komponentteihin, tekniikanvaihtoihin, turboihin ja turbotuksiin.

Valvoja: CRSC Hallitus

janne_n
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Enkkuperä

Viesti Kirjoittaja janne_n » Ke Huhtikuu 27. 0:43:57 2011

Onko minkälainen homma vaihtaa kardaanin laipan stefa? Joutuuko irrottaan vetareita? Muistaako kukaan ulkoo minkä kokonen se mahtaa olla? Ja entäpä se ns. "kannen" tiiviste. Saako mistään vai joutuuko tekeen paperista?

Kysymykset siksi että mitä nopeemmin, sitä nopeemmin. :wink:
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV

Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Re: Enkkuperä

Viesti Kirjoittaja JP » Ke Huhtikuu 27. 10:06:52 2011

stefa on tuumamitoilla? kumminkin harvinaisen mallinen, löytyy rallyracen hyllystä. Vaihtaessa tarvitsee vain merkata ennen irroitusta mutterin asento kissanpäähän nähden ja takaisin laittaessa kiristää merkkiin ja siitä ihan himppu tiukemmalle (muutama aste). Ison rinkula tiivisteen voi tehdä itse paperista

janne_n
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Enkkuperä

Viesti Kirjoittaja janne_n » To Huhtikuu 28. 0:00:51 2011

Kiitos. Kaiken muun ymmärsinkin paitsi tuota kissanpäätä? :D
Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV

Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Re: Enkkuperä

Viesti Kirjoittaja JP » To Huhtikuu 28. 21:12:04 2011

merkkaat sen mutterin asennon siihen akseliin nähden jossa se kardaaninlaippa on kiinni

Vastaa Viestiin