Tekninen keskustelu liittyen moottoreihin, voimansiirron komponentteihin, tekniikanvaihtoihin, turboihin ja turbotuksiin.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
janne_n
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja janne_n » Ke Huhtikuu 27. 0:43:57 2011
Onko minkälainen homma vaihtaa kardaanin laipan stefa? Joutuuko irrottaan vetareita? Muistaako kukaan ulkoo minkä kokonen se mahtaa olla? Ja entäpä se ns. "kannen" tiiviste. Saako mistään vai joutuuko tekeen paperista?
Kysymykset siksi että mitä nopeemmin, sitä nopeemmin.

Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
-
JP
- Viestit: 479
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
- Paikkakunta: Rantasalmi
Viesti
Kirjoittaja JP » Ke Huhtikuu 27. 10:06:52 2011
stefa on tuumamitoilla? kumminkin harvinaisen mallinen, löytyy rallyracen hyllystä. Vaihtaessa tarvitsee vain merkata ennen irroitusta mutterin asento kissanpäähän nähden ja takaisin laittaessa kiristää merkkiin ja siitä ihan himppu tiukemmalle (muutama aste). Ison rinkula tiivisteen voi tehdä itse paperista
-
janne_n
- Viestit: 151
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 24. 11:34:41 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja janne_n » To Huhtikuu 28. 0:00:51 2011
Kiitos. Kaiken muun ymmärsinkin paitsi tuota kissanpäätä?

Jäsen # 1779
Mitsubishi Lancer GSR Evolution IV
Kyllä meillä raukoilla rahhoo on, mut ku järki puuttuu..
-
JP
- Viestit: 479
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
- Paikkakunta: Rantasalmi
Viesti
Kirjoittaja JP » To Huhtikuu 28. 21:12:04 2011
merkkaat sen mutterin asennon siihen akseliin nähden jossa se kardaaninlaippa on kiinni