Projekti on siinä vaiheessa, että pitävää kytkintä pitäis alkaa suunnitteleen 1,8 zetecin ja bc-lootan välille. Tehot pysyy luultavasti ainakin tässä evoluutiossa alle parinsadan ja vääntökään nyt tuskin nousee yli 250nm:iin.
Onko Zeteciin olemassa mitään "budjettiratkasua" kytkimen suhteen? Joihinkin autoihin laitetaan diiselimallin kytkimiä, mutta 90-luvun fordin diiselit ja 2,0 bensakoneiset tahtoo kaikki olla 240mm levyllä.
Tuolta löytyy n. 360e hintaan jämerä paketti (CP2000-8), jonka myötä varmasti kytkin pitäis sen mitä bc-vaihteisto tai vakiot neloskoppasen vetarit tulee mitenkään kestään, mutta tuntuis vähä pahalta sijottaa tässä vaiheessa noin paljon rahaa pelkkään kytkimeen. Oma koneeni on alumiinisella imusarjalla, mutta alunperin takapuolella olleella startilla. Tehty just 95/96 taitteessa, ja kytkin näköjään vaihtuu juur siinä. Mikä noissa nyt mahtaa olla erona...
Nyt kiinni hyvä vakioasetelma ja öljyn tahrima vakiolevy. Tulisko vakioasetelman ja sintterilevyn yhdistelmästä muuta kuin itkua ja ylimäärästä työtä?

edit: linkki kuntoon