Vääntöä ei saatu kunnolla mitattua, koska kun laitettiin lisää jarrukuormaa rullille, alkoi renkaat menettää pitoaan huolimatta kitkaspraysta ja tiukoista kiinnityksistä huolimatta.

No mutta jotain saatiin kuitenkin aikaiseksi. Tehoa tuli 388hp/6400rp, vääntöä( vain) 430nm, painetta 1,8bar. Renkaat tosin menettävät pitonsa 3 vaihteella kuivalla asfaltilla, joten momenttia on oltava jotain 500nm paikkeilla. Vääntökäyrä on kuin dieselistä, eli leikatun näköinen. Kiertää 8 tonniin hienosti.
Alakertana 2wd Cossu, is lätsä vakio venoin vähän paranneltuna, 134 nokka, 32 Weber Dat, Lumenition sytkä jakajassa rajoitetuin ennakoin, 30mm sisähalkaisija putki rosterisarjassa, garrett liukulaakeri hybridi, suht asiallinen cooleri, 3" ränni.
Yläpäähän pari kolme astetta ennakkoa lisää, jolloin 400 kaakkia olisi varmaan mennyt puhki.