Eli käy kylmänä ok, rikkaalla tosin mutta käy kuitenkin tasaiseen, kuumana käynti on huonoa, kierrokset seilaa 800-1000rpm, yskii putkeen, käynti on lähes samanlaista kun olisi imuvuoto tai kaasarissa tosi väljä läppäakseli ja yrittää sitä saada käymään kunnolla, imuvuotoja ei ole, päästö HC600 CO4.5 (kun käy nätisti HC jossain alle sadan, tasaisella afr 14:1 seoksella), pysyy kyllä käynnissä, seoksen säätö ei oikeen vaikuta, huomaa kyllä käynnistä että muuttuu mutta käy huonosti silti. Kierroksilla käy nätisti samoin kierroksilla ajossa, pienillä kierroksilla ajossa (1000-~1300rpm) nykii ja on voimaton (johtuen käynnistä)
Ennakko ei vaikuta juurikaan tyhjäkäyntiin (5-35 kokeiltu, yli 20 alkaa sammuilla kun sopivati yskäisee), ennakko pysyy tasaisena, kiinteällä ennakolla käynti vaeltaa myös, bensakartan kun säätää täysin tasaiseksi vaeltaa edelleen, alipaine pysyy tasaisena, muuttuu toki käynnin vaeltaessa vähän
Vähän kaikki on kokeiltu ja viimeksi tuli mieleen paperia pitää pakoputken päässä kun käynti on huonoa lämpimänä. Vetää paperia putken sisään melko voimakkaasti ja läpättää edestakaisin.
Voiko tuosta paperin liikehdinnästä päätellä/rajata vikaa mihinkään, yksi sierra josta oli kannentiiviste mennyt kahden pytyn välistä teki paperin kanssa kokeiltaessa samoin ja käynti oli samanlaista vaeltavaa, tosin ajossa kierroksilla rötäsi ja ravisti mahdottomasti ja voima oli tosi vähissä, yksi Fiiatti mistä oli nokka mennyt sileäksi ettei venttiili auennut kunnolla teki samaa
Vähän sekavaa kun kiireessä taas kirjoittelee mutta tarkennetaan myöhemmin jos tarvis
Kiitos
