Vaihdettu nokka-akseleita, polttoaine (e85 nykyään). Ykk merkki varmistettu, on kohdallaan. Ennakko on kohdallaan tyhjäkäynnillä ainakin, hieman kun kaasuttaa lähtee vaeltamaan myöhäselle ja kun pitää kierrokset tasaisena sitten palaa siihen säädettyyn ennakkoon. Tällä hetkellä testasin 35asteen ennakkoa, jolla antaa 1000rpm n. 550astetta lämpöä ja 5800rpm samalla ennakolla n. 880-900astetta. Seokset molemmissa rikkaalla, tyhjis siinä 12-13 välissä ja samaa luokkaa tuolla ylhäälläkin. Lämmöt nousee kun laihentaa.
Eli mitähän sitä sitten keksis? koneessa rutut n. 8.5:1, männissä laessa keraaminen pinnoite, kannet portattu ja isommat venat, tasalakiset männät, paljealuetta tais olla aika reilusti (millin ja kahden välissä jos muistan enään oikein).
Koitin tossa säätää myös haltechista suuttimen sulkeutumisajankohtaa asteina. Siihen löysin ohjeen että haetaan se kohta jolloin seos menee rikkaimmalle. Ei silläkään ollut oikein vaikutusta, orkkis arvot oli aika kohdillaan jo. Pikaisesti testasin myös muuttaa seqventiaali ruiskutuksen semi-seqventiaaliin. Olisko vähän laskenut tyhjäkäynnillä lämmöt.
Trigger edge ja home edge on ollut koko ajan falling edgessä. Mutta pitäiskö niiden olla rising molemmat, kun ovat hall antureita (se perus honeywell)? Mut niitä en saa testattua, kun ajotus muuttuu niin paljon et tarvis olla kaveri kattelemassa lampulla et saa kohdilleen. Mutta tämähän ei aiheuta tietääkseni muuta kuin kierroksilla ennakko voi heittelehtiä jos lukee väärää reunaa. Mutta esim. tyhjiksellä se pysyy just siinä 35 asteessa joka on kiinteäksi asetettu
