Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Kaivetaas naftaliinista tämmöinen aihe, ettei tartte tukkia projektiosioissa kavereiden ketjuja yleisellä jauhannalla.
Eli, ketjun alussa on ihan hyviä menovinkkejä näiden siamilaisten malmikasojen harrastajille. Harmi, ettei yhtään ennen - jälkeen penkitystä ole tehty. Tarttee varmaan keväällä aloittaa kausi viemällä toi kesäauto penkkiin ja käyttää sitten modien jälkeen samassa penkissä uudelleen. Lähtökohta on hyvä, kun kone on putkistoa lukuunottamatta vielä vakio.
Plani on sama mitä näille vapareille aina aluksi tehdään:
- pakosarja peltiseksi
- imusarjan avarrus
Lisäksi yritän parannella tuon MFI:n ilmanputsarikotelon virtausta ja asennan tiukemman nokan. Jos jostain löytyy toiset kannet, niin nekin voisin pirrata avarammaksi.
Eli, ketjun alussa on ihan hyviä menovinkkejä näiden siamilaisten malmikasojen harrastajille. Harmi, ettei yhtään ennen - jälkeen penkitystä ole tehty. Tarttee varmaan keväällä aloittaa kausi viemällä toi kesäauto penkkiin ja käyttää sitten modien jälkeen samassa penkissä uudelleen. Lähtökohta on hyvä, kun kone on putkistoa lukuunottamatta vielä vakio.
Plani on sama mitä näille vapareille aina aluksi tehdään:
- pakosarja peltiseksi
- imusarjan avarrus
Lisäksi yritän parannella tuon MFI:n ilmanputsarikotelon virtausta ja asennan tiukemman nokan. Jos jostain löytyy toiset kannet, niin nekin voisin pirrata avarammaksi.
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Hauskoja kyssäreitä mulla tuolla alussa Noh, ohan tuosta jo pian 7v ja useita moottoreita
Mutta tosta vaparikutvosesta,niin laitan penkkiin ton XR:n ihan vaa kokeilunvuoksi(ja koska sellainen dyno sattuu löytyyn tallilta ) niin saa vähä tosiaan osviittaa miten nokka, imusarjan/kansien viilaus,venttiilien muotoilut ja peltisarjat helpottaa kulkua.Kumminki 24v Cossu rullautti pyöriltä 153hv samassa penkissä ja jää ajossa pahasti alakynteen PALJON kevyemmälle Sierralle.
Penkkihän nyt ei painosta piittaa, joten jäädään odottamaan tuloksia.
Mutta tosta vaparikutvosesta,niin laitan penkkiin ton XR:n ihan vaa kokeilunvuoksi(ja koska sellainen dyno sattuu löytyyn tallilta ) niin saa vähä tosiaan osviittaa miten nokka, imusarjan/kansien viilaus,venttiilien muotoilut ja peltisarjat helpottaa kulkua.Kumminki 24v Cossu rullautti pyöriltä 153hv samassa penkissä ja jää ajossa pahasti alakynteen PALJON kevyemmälle Sierralle.
Penkkihän nyt ei painosta piittaa, joten jäädään odottamaan tuloksia.
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Parikytä heppaa 24V:stä hukkunut pyöriltä johonkin. Pitäis olla sielä 170kopukan hujakoilla pyöräteho.Colognevsa kirjoitti:Kumminki 24v Cossu rullautti pyöriltä 153hv samassa penkissä
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Tuossa yks automaattilaatikoiden kanssa puuhastellut tyyppi sanoi että olis aika kohillaan tehtaan lupaamien arvojen kanssa. Dynon softassa ei ole niitä automaattiloodan korjauskertoimia(vai mikä se ny oli) joten se ei siten ymmärrä sen päälle.Jari H kirjoitti:Parikytä heppaa 24V:stä hukkunut pyöriltä johonkin. Pitäis olla sielä 170kopukan hujakoilla pyöräteho.Colognevsa kirjoitti:Kumminki 24v Cossu rullautti pyöriltä 153hv samassa penkissä
Oli puhetta jostain % lisäyksestä saatuun tulokseen, jollain toisella automaatilla tuo on jotenkin todistettukin tuolla, en nyt muista miten. Dynon softa nyt kuitenkin vaihtuu pian kun tulee pyörrevirtajarru mukaan.
Ja kröhöm, nyt ku katoin lappua niin se oli kylläkin 163hp pyöriltä
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Laita ihmeessä tuloksia esille. Onko sulla muuten mitään kuvia viilatuista kansista - tai muuta tietoa, että mihin siellä kannattaa koskea. Saabin siamilaista kantta on avarrettu pakopuolelta reilustikin ja saatu hyvä tuloksia, olisiko tässä kutosen tapauksessa syytä siis avartaa (enemmän) vain toista (sitä siamilaista) pakoaukkoa?Colognevsa kirjoitti:Hauskoja kyssäreitä mulla tuolla alussa Noh, ohan tuosta jo pian 7v ja useita moottoreita
Mutta tosta vaparikutvosesta,niin laitan penkkiin ton XR:n ihan vaa kokeilunvuoksi(ja koska sellainen dyno sattuu löytyyn tallilta ) niin saa vähä tosiaan osviittaa miten nokka, imusarjan/kansien viilaus,venttiilien muotoilut ja peltisarjat helpottaa kulkua.Kumminki 24v Cossu rullautti pyöriltä 153hv samassa penkissä ja jää ajossa pahasti alakynteen PALJON kevyemmälle Sierralle.
Penkkihän nyt ei painosta piittaa, joten jäädään odottamaan tuloksia.
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
mulla tuli täysin vakiosta 2.8i:stä peltisarjoilla ja 2.5"putkistolla missä vasen ja oikea yhtyy peltisarjojen päässä laatikon alla 135heppaa renkailta ja 250nm vääntöö,en muista kierroksia mutta Esatechin laput on jossain kyllä olemassa.
ei haettu mitään ylläreitä vaan koitettiin oliko ruuti kuivaa ja kai se sitten suunnilleen oli.
ei haettu mitään ylläreitä vaan koitettiin oliko ruuti kuivaa ja kai se sitten suunnilleen oli.
-
- Viestit: 4844
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Ainakin imupuolelta kanavaa kannattaa leventää ennen venttiiliä, periaatteessa siitä mutkakohdasta. Mutta tarkkana saa olla, siinä ei ole materiaalia liikaa. Peltosen esa sai noi omat 2.8l kannet virtaamaan parhaimmillaan yli 300hv ja virtaus tuntu nousevan aina 12-13mm nostoon saakka. Tosin venatkin oli vakiota suuremmat. Kuvia en tullut ottaneeksi kanavista. Ainoastaan mittaustulokset on tallella jokaisesta kanavasta. Pakopuolikin virtas melko hyvin, eroa ei oikeastaan ollut siamilaisella ja normi kanavalla virtauksessa porttauksen jälkeen. Niitä koskemattoman kannen mittauksia en muista.
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Ja on muuten tiukka kilpakumppani sierralle 2.3-16v koneella sierrassa näytti mittari 240 kun alkoi rajottaja pätkimään menoa, siinä kohtaa meni veekuus ohiSierra XR kirjoitti:mulla tuli täysin vakiosta 2.8i:stä peltisarjoilla ja 2.5"putkistolla missä vasen ja oikea yhtyy peltisarjojen päässä laatikon alla 135heppaa renkailta ja 250nm vääntöö,en muista kierroksia mutta Esatechin laput on jossain kyllä olemassa.
ei haettu mitään ylläreitä vaan koitettiin oliko ruuti kuivaa ja kai se sitten suunnilleen oli.
(suljetulla radalla tietty )
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 2557
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Täytyy sanoa, että vastaavaa vertailua tein hiljaa mielessäni kun tuon postauksen luin . Melkein 20Nm ottaa kyllä takkiin, mutta BC-laatikolla pyörälle sai 15hp enemmän. Anteeksi offtopic.Ville K kirjoitti:Ja on muuten tiukka kilpakumppani sierralle 2.3-16v koneella sierrassa näytti mittari 240 kun alkoi rajottaja pätkimään menoa, siinä kohtaa meni veekuus ohiSierra XR kirjoitti:mulla tuli täysin vakiosta 2.8i:stä peltisarjoilla ja 2.5"putkistolla missä vasen ja oikea yhtyy peltisarjojen päässä laatikon alla 135heppaa renkailta ja 250nm vääntöö,en muista kierroksia mutta Esatechin laput on jossain kyllä olemassa.
ei haettu mitään ylläreitä vaan koitettiin oliko ruuti kuivaa ja kai se sitten suunnilleen oli.
(suljetulla radalla tietty )
Escort Mk4 "RS2300i"
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Just, toiset ottaa saman suorituskyvyn 0,5l pienemmällä vakiokoneella. Tasan ei käy...Ville K kirjoitti:Ja on muuten tiukka kilpakumppani sierralle 2.3-16v koneella sierrassa näytti mittari 240 kun alkoi rajottaja pätkimään menoa, siinä kohtaa meni veekuus ohiSierra XR kirjoitti:mulla tuli täysin vakiosta 2.8i:stä peltisarjoilla ja 2.5"putkistolla missä vasen ja oikea yhtyy peltisarjojen päässä laatikon alla 135heppaa renkailta ja 250nm vääntöö,en muista kierroksia mutta Esatechin laput on jossain kyllä olemassa.
ei haettu mitään ylläreitä vaan koitettiin oliko ruuti kuivaa ja kai se sitten suunnilleen oli.
(suljetulla radalla tietty )
Ei vaan, hyvä tietää, että jotain pitäisi olla mahdollista saada aikaiseksi. Aika lohdutonta on tuo netistä löytyvä tieto koskien tota 2.8:a. Jos rahaa olisi rajatta, niin kaikkea kivaa voisi kokeilla, mutta nyt tarttee vähän himmailla. Kuitenkin suunnitelmissa on toteuttaa muutos kerrallaan ja käydä (samoilla) rullilla aina välillä (toivotaan paljousalennusta).
Eikö Ville toi sama juttu ollut tässä ketjussa vähän aiemmin (ilman tota tarkennusta).
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 1863
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 14:15:38 2008
- Paikkakunta: Turku
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Aihetta sivuten, kyllähän kutosesta tehoo irtoo...ettekste tiiä että bobbiinkin saa 70 heppaa lisää lastuttamalla? http://www.nettiauto.com/ford/scorpio/3717095
Sierra Cosworth ´89
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Otetaas taas tätä vähän ylös.
Kävin tossa äsken TT-Motorssin rullilla katsomassa, että millaisella voimapesällä sitä on oikein rataa kierretty viimeiset 3 vuotta. Koneelle en tosiaankaan ole tehnyt muu kuin säätänyt venttiilit aina kauden alussa ja vaihtanut öljyt (tarvittaessa).
Otetaan arvauksia vastaan, että paljonko kölniläisessä oli tehoa.
Kävin tossa äsken TT-Motorssin rullilla katsomassa, että millaisella voimapesällä sitä on oikein rataa kierretty viimeiset 3 vuotta. Koneelle en tosiaankaan ole tehnyt muu kuin säätänyt venttiilit aina kauden alussa ja vaihtanut öljyt (tarvittaessa).
Otetaan arvauksia vastaan, että paljonko kölniläisessä oli tehoa.
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Oliskin ollut pyörätehoa. Tosiasiassa tarjolla on 121 luupäämittayksikköä (laskennallisesti) koneella, ei pyörillä. Eli vähemmän kuin ruiskudokissa - ei saata...
Kone kävi kuulemma laihalla niin matalilla kuin korkeillakin kierroksilla (säädetty päästöt?) ja tehokäyrä puutuu selvästi jo 4000 jälkeen. Minun veikkaus on, että venttiilit on painuneet kanteen niin syvälle, että virtaus on heikko. Suuttimet on tukossa ja imusarja ahistaa. Ja niin ahistaa muakin - eihän tuota viitsi edes alkaa aukomaan, kun lähtökohtaisesti antaa 30hp tasoitusta "tehdastekoiselle".
Eli, ostetaan BOA tai BOB, saa tarjota.
Kone kävi kuulemma laihalla niin matalilla kuin korkeillakin kierroksilla (säädetty päästöt?) ja tehokäyrä puutuu selvästi jo 4000 jälkeen. Minun veikkaus on, että venttiilit on painuneet kanteen niin syvälle, että virtaus on heikko. Suuttimet on tukossa ja imusarja ahistaa. Ja niin ahistaa muakin - eihän tuota viitsi edes alkaa aukomaan, kun lähtökohtaisesti antaa 30hp tasoitusta "tehdastekoiselle".
Eli, ostetaan BOA tai BOB, saa tarjota.
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
aikas niukasti tehoa oli jooJyriN kirjoitti: Oliskin ollut pyörätehoa. Tosiasiassa tarjolla on 121 luupäämittayksikköä (laskennallisesti) koneella, ei pyörillä. Eli vähemmän kuin ruiskudokissa - ei saata...
Kone kävi kuulemma laihalla niin matalilla kuin korkeillakin kierroksilla (säädetty päästöt?) ja tehokäyrä puutuu selvästi jo 4000 jälkeen. Minun veikkaus on, että venttiilit on painuneet kanteen niin syvälle, että virtaus on heikko. Suuttimet on tukossa ja imusarja ahistaa. Ja niin ahistaa muakin - eihän tuota viitsi edes alkaa aukomaan, kun lähtökohtaisesti antaa 30hp tasoitusta "tehdastekoiselle".
Eli, ostetaan BOA tai BOB, saa tarjota.
niinkun tuolla ylempänä laitoin niin mulla oli 135heppaa takapyörillä ja 250nm täysin vakiokoneesta
-
- Viestit: 4902
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Noita tehomittauksia tuli aikoinaan luettua FastFordeista niin tuota luokkaa oli kaikki. Heikoin oli 109hv. Valioyksilö oli 135pollea. Ja jostain vähän laitetusta 2.0 Doch.ista tuli samalla 145hv.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
OHO aika pettymys varmasti oli.
Mulla on persdynolla semmoset 80hp
Mulla on persdynolla semmoset 80hp
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Ei oikeastaan. Tiesihän tuon, että ketään ei ole kotona, kun katsoo vaikka noita Motoparkin nopeuksia takasuoran päässä. Muutenkin melkein kaikki radalla edelläni ajaneet autot ovat säännönmukaisesti karanneet horisonttiin. Niin kuin tässä - kattokaa kohdasta 0:40, 1:15 ja 1:54.Jape105 kirjoitti:OHO aika pettymys varmasti oli.
Mulla on persdynolla semmoset 80hp
Toisaalta, Ahveniston kierros oli teho-paino suhteella mitattuna jo ihan ok.
Äsken nostin bensapaineita sillä prikkakonstilla ja käänsin seossäätöä rikkaammalle (yhteensä puoli kierrosta). Mitään erityistä ei ikuitenkaan ollut koeajolla havaittavissa. Ehkä käyntiääni muuttui vähän vaimeammaksi ja sivistyneemmäksi.
Pitää pulttailla se pakosarja paikoilleen ja portata imusarja. Jos jaksan, niin irroitan kannet ja siistin niitäkin vähän - tämän jälkeen en tuohon malmikasaan viitsi enempää aikaa uhrata, vaan pitää siirtyä muihin voimanlähteisiin, jos tarttee enemmän tehoa. Niin, ehkä voisi katsoa ne suuttimet myös...
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1156
- Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Äkkiseltään luulis, että tossa moottorissa on oikeasti jotain vikaa, kun noin vähän puskee puhtia pihalle. Ite ehkä selvittäisin ensin semmosia juttuja, ennenku paljon muuta tekee.
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Uusilla suuttimilla tuli 10hp lisää tehoa - nyt päätä huimaavat 132.
Seos menee kierroksilla laihalle vaikka seossäätö on säädetty tyhjäkäynnillä rikkaalle. Eli sama "ominaisuus" kuin esim Japella.
Seos menee kierroksilla laihalle vaikka seossäätö on säädetty tyhjäkäynnillä rikkaalle. Eli sama "ominaisuus" kuin esim Japella.
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Nyt selkis myös, että miksei oikein irtoo. On nimittäin pakoventtiilit painuneet kanteen sitä verran hyvin 3-4mm että ei oikein kaasut vaihdu.JyriN kirjoitti:Uusilla suuttimilla tuli 10hp lisää tehoa - nyt päätä huimaavat 132.
Venttiilit on vakiokokoiset - kannattaako noita kansia viedä koneistettavaksi isoille venttiileille vai onko parempi pysyä vakiokoossa (ja hankin uudet kannet jostain - saa tarjota, jos on jäänyt nurkkiin pyörimään)?
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 4902
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Kaikki kannattaa nyt tehdä mihin on varaa. Eräästä taunuksesta lähti ~200hv k-jetillä. Tosin toisaalta sais boa/b.n halvemalla pellin alle..
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Olet oikeassa Mutta ne resurssit... ja ratapäivillekin pitäisi päästä vielä ensi kuussa. Eli jätetään koneen vaihto vaikka ensi talven projektiksi.puuhapete kirjoitti:Kaikki kannattaa nyt tehdä mihin on varaa. Eräästä taunuksesta lähti ~200hv k-jetillä. Tosin toisaalta sais boa/b.n halvemalla pellin alle..
Venttiilit kohdalleen, niin tuo kone puskee sen luvatun 150 konia. Ihan tikissä se näyttää muuten olevan, yhdessä vivussa per puoli ihan pientä pykää ja tikut kunnossa. Vivustossa ei myöskään ole väljää eikä tiivisteet ole nähdäkseni vuotaneet (ainakaan paljoa).
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Eipä taida ihan kauheasti olla niitä ehjiä kansia tarjolla enää.. Joten vaihtoehto taitaa olla seetirenkaat nykyisiin?
Pedal tu tö metal!
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Muuten täysin vakio 2.3 cologne mutta toosi miedolla virinokalla ja orkkissolexin kaasuläpillä, 2 suutinta ja jakajasytkä; 148hp koneesta.
Vakiokaasarilla 114hp. siis sama solexi josta jäi vain läpät käyttöön. Ei muita muutoksia koneeseen.
Jos 2.3:sta tulee ton verran niin mitä se kertoo 150hp 2.8:sta ja varsinkin sen imusarjasta.
Vakiokaasarilla 114hp. siis sama solexi josta jäi vain läpät käyttöön. Ei muita muutoksia koneeseen.
Jos 2.3:sta tulee ton verran niin mitä se kertoo 150hp 2.8:sta ja varsinkin sen imusarjasta.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
Re: Paljonko tehoja saatu 2.8 colognesta?
Juu mä kairasin 2.8 k-jetin imusarjaa jonkun verran, on sitten hiukan paskat kanavat, varsinkin 4pytyllä.razorass kirjoitti:Muuten täysin vakio 2.3 cologne mutta toosi miedolla virinokalla ja orkkissolexin kaasuläpillä, 2 suutinta ja jakajasytkä; 148hp koneesta.
Vakiokaasarilla 114hp. siis sama solexi josta jäi vain läpät käyttöön. Ei muita muutoksia koneeseen.
Jos 2.3:sta tulee ton verran niin mitä se kertoo 150hp 2.8:sta ja varsinkin sen imusarjasta.
Hiukan vaan otin sieltä täältä pois tavaraa ja kohdistin kanavat.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95