Yleistä lambdan ihmettelyä

Tekninen keskustelu liittyen auton sähköihin sekä moottorin ohjainlaitteisiin (alkuperäiset ja jälkiasenteiset)

Valvoja: CRSC Hallitus

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Yleistä lambdan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Jake » To Maaliskuu 10. 22:39:43 2016

On tuossa yks ihmeellinen potilas, Impreza -99, ongelma on heittelevät seokset, ajossa seilaa tasakaasulla 13-15 afr ja maltillisella kiihdytyksellä 12,5-16.00 ja meno nykivää. Pistokkeen kun nyppää irti niin toimii hyvin. Parikin uutta lambdaa kokeiltu, ei auta. Nyt vaihdettu Innovaten LC2, josta kapeakaistalähtö boksille -> sama juttu.
Miten pitäis jännitteet mennä, lähtö on muutettu alueelle 0,9-0,15V ja Lambda-arvolle 0,97(14,3afr)-1.03(15,1afr)

Täyskaasulla pelaa kun lambda tippuu pelistä pois
ex Jäsen #10

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Yleistä lambdan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja MouTine » Pe Maaliskuu 11. 7:16:33 2016

Tyhmiä kysymyksiä, mutta missä kohtaa lambda on, toimiiko lämmitys, kuin iso putki on ja kaisen huomaisi jos vuotaisi jostain?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: Yleistä lambdan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Jake » Pe Maaliskuu 11. 8:58:47 2016

Heti turbon jälkeen ja lämpee kyllä varsinki tuolla laajakaistalla, pitää tänään vielä tarkistaa noita vuotoja

Edit:putki on vakio
ex Jäsen #10

Vastaa Viestiin