tanen mittaristo
Valvoja: CRSC Hallitus
-
tanen mittaristo
juu eli haulla en nyt löytäny näin yksinkertasta juttua et miten toi mittariston purkaminen lähtee liikkeelle...eli tässä kuvassa näkyvä "puu" paneli pitäs saaha vissiin eka pois http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... 1166465929 mut en nopeella vilkasulla löytäny ku 3 ruuvvii jotka otin pois ni tuntus olevan pirun tiukassa vieläkii, eli kuulusko sen lähtee ihan helposti vai miten...ei kehtais rikkoo tota ku pitäs melko ehjänä pitää toi kärry jne.
joskus oon kyl tanesta ottanu mittarin veks mut se kyl lähti muistaaksen helposti tähän verrattuna ja siitä on jo aikaa sen verran et ei millään voi muistaa, eli loppujen lopuks kysymys kuuluu et onko tuo paneeli kolmella ruuvvilla kiinni vai useammalla
joskus oon kyl tanesta ottanu mittarin veks mut se kyl lähti muistaaksen helposti tähän verrattuna ja siitä on jo aikaa sen verran et ei millään voi muistaa, eli loppujen lopuks kysymys kuuluu et onko tuo paneeli kolmella ruuvvilla kiinni vai useammalla
-
noniin, tämä selväsami83 kirjoitti:Mittaritaulun yläpuolella on vielä pari ruuvia ja keskimmäisen tuuletusritilän kohdalla yks... nopeusmittarin vaijeri yleensä jumittaa ja sitä tarvii käännellä irrottaessa.
ilmeisesti siinä aikasemmassa tanessa oli karannu noita ruuvveja ku muistelen et ei ollu niin monella mut eniveij, kiitosta vaan
-
90% varma että ne on raitisilmathenu kirjoitti:sellanen tuli viel mieleen et kuuluko noista taunuksen keskellä kojelautaa olevista ilmaräppänöistä tulla lämmintä ilmaa, niistä ei nimittäin tuu ku kylmää
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
ahaa...no sit ei maha mitään...pitää viskoo pari kaljapäkkii (tyhjiä) syylärin eteen et tarkenee kylmillä keleilläfsohc kirjoitti: 90% varma että ne on raitisilmat
jotenkii oon saanu sellasen käsityksen et taunus on lämmin talviauto mut ei toistaseks kyl kovin lämmin oo mut putsataan järjestelmät ja vaihetaan termarii kuumempaan ni josko se sit lämpeis vähä paremmin
-
Käytä lämppärinkennoa irti ja putsaa se niin sekin auttaa jonkin verran.henu kirjoitti:ahaa...no sit ei maha mitään...pitää viskoo pari kaljapäkkii (tyhjiä) syylärin eteen et tarkenee kylmillä keleilläfsohc kirjoitti: 90% varma että ne on raitisilmat
jotenkii oon saanu sellasen käsityksen et taunus on lämmin talviauto mut ei toistaseks kyl kovin lämmin oo mut putsataan järjestelmät ja vaihetaan termarii kuumempaan ni josko se sit lämpeis vähä paremmin
Ainut auto on ford. Kaikki muut on halpoja kopioita
-
pitää koittaa kuha kerkeen...kiitos vastauksista kaikille, lisää kysymyksiä tulevaisuudessa kuha saan "rojektin" alulleenVoortikari kirjoitti:Käytä lämppärinkennoa irti ja putsaa se niin sekin auttaa jonkin verran.henu kirjoitti:ahaa...no sit ei maha mitään...pitää viskoo pari kaljapäkkii (tyhjiä) syylärin eteen et tarkenee kylmillä keleilläfsohc kirjoitti: 90% varma että ne on raitisilmat
-
- Viesti:
-
tuleeko siis mistään kuumaa, vai noi keskimmäiset vaan kylmiä?henu kirjoitti:ahaa...mikäs sieltä sit menee/on menny ku toi on jo toinen tane mistä ei tuu lämmintä aikasemmin en oo jaksanu perehtyä tohon "ongelmaan"ukormi kirjoitti: Kyllä niistä lämmintä pitäisi tulla.
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
Taunus on ikäisekseen lämmin peli, jos vehkeet toimii. Mallikohtaisia eroja löytyy.
Ohessa III-koppasen lämppärin toimintaperiaate.
http://koti.mbnet.fi/~musse67/Taunus/Ta ... laite1.jpg
Ohessa III-koppasen lämppärin toimintaperiaate.
http://koti.mbnet.fi/~musse67/Taunus/Ta ... laite1.jpg
S a a b & F o r d
-
Nostellaas.
Tämä ---> http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... 1212127630
on mun muistin mukaan vm 74 tanen mittaristo.
Kysymys kuuluukin et onko tähän uudempaan (82) olemassa samanlaista mittaristoo ?
Tämä ---> http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... 1212127630
on mun muistin mukaan vm 74 tanen mittaristo.
Kysymys kuuluukin et onko tähän uudempaan (82) olemassa samanlaista mittaristoo ?