Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Lyhyestä virsi kaunis: Sopiiko escortin nopean ohjauksen osat taunuksen hammastankoon? (muistelisin että ei, mutta kysytään nyt varmistukseksi).
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Paa joku paineistettu tanko, niin ei tarvi kiroilla kesähelteellä niiden ylileveiden läskien kanssa.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Ainakin Escon tangolla saa sepittää.Jallu kirjoitti:Mihin asiaan? Ohjauksen kun saaa kuntoon, niin padan saa nostaa keulille. Kahden viikon päästä pitäisi jo ajaa.TIMPPA24V6 kirjoitti:noh,palataan taas ens vuonn2a asiaan.....Jallu kirjoitti:Vittuilkaa vaan. Laitan siis kostoksi escortin hammastangon.
Moutine: Ei paineistettua tähän autoon.
Sama juttu kuin Granadan tangossakin, mitta heittää n.parikytä senttiä tälläkertaa tosin lyhyempi, kumpikaan kiinnike ole sinnepäinkään.
Raidetangon päät käy Tanesta jos on välikopan tanko.
Happy trails.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Kiinnikkeillä ei ole mitään väliä, sen voi vaikka hitsata palkkiin. Mitä Jari meinasit, että mitta heittää parikyt senttiä? Ei kai nyt sentää niin paljoa? Kääntövarsiin on tehty jo muutokset, että akkermani on pois. Silloin tanko saa olla helpostikin 5-7 cm lyhyempi, niin ei tarvii ees soveltaa. Raidetankojen jatkaminenhan ei ole homma eikä mikään, jos sikseen tulee. Suurin probleema tulee rattiakselin tangosta, että sopiiko se paikalleen.
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Niijoo, tää ei vissiin olekkaan leimalle menossa..?
Escon saa niitä pitkiä raidetankoja joilla taitaa pituus tulla suunnilleen samoihin mittoihin Tanen tangon kanssa.
Escon saa niitä pitkiä raidetankoja joilla taitaa pituus tulla suunnilleen samoihin mittoihin Tanen tangon kanssa.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon
Vedoten tuohon ylläolevaan vastasin -ei-, mutta ei tunnu riittävän...Jallu kirjoitti:Lyhyestä virsi kaunis
Joten:
-kiinnikkeet todellakin erilaiset
-paljon kapeampi. Unohtakaa -raidetankojen- venytykset jos autolla on tarkoitus ajaa muualle kuin ojaan. Vertaa -hammastangon leveyttä- Tuhnuksen vastaavaan. Taunuksen alatukivarret pitäisi jatkaa ja kiinnittää sisemmäs n.10cm puoli; karkeasti näin jotta escon ohjauksen saisi futaamaan. Ongelman nimi on -bump steering- (en tiedä sop. suom. nimeä)
-ja laki estää tuon vaikka nikkaroisikin; autoon saa vaihtaa vain etuakselimassaltaan vähintään samanpainoisesta autosta olevan ohjauksen. EDIT: sokea olen, eihän se leimalle ollutkaan menossa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon
henkilökohtaisesti suosin kansan omaisia termejä:jjs kirjoitti:Ongelman nimi on -bump steering- (en tiedä sop. suom. nimeä)
joustoharitus ja joustonaikainen haritus
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Niin vastasit ekaan kysymykseen, mutta lapsi ei siihen tyytynytkään:)jjs kirjoitti:Vedoten tuohon ylläolevaan vastasin -ei-, mutta ei tunnu riittävän...Jallu kirjoitti:Lyhyestä virsi kaunis
Joo näinhän siinä käy. Taas niin into piukalla, että pitäis joskus ajatella. Paljoahan toi escortin tanko ei ole kapeampi, mutta väkisin joustoharitus kasvaa. Taitaa olla viisainta vaan opetella ajamaan ja kiertää neljä kierrosta laidasta laitaan. Modaa sinne sitten ajan kanssa jonkun toisen ohjauksen.
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
saahan taunuksen omaakin tankoa jossa on laidasta laitaan n.3.3 kierrosta ja muistaisin pyritelleen vieläkin nopeampaa taunuksen omaa hammastankoa n.2.7 tai sitte oon laskenu väärin noi tangot ollu mk1 malleissa
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Tehostetussa tangossa on nopeampi välitys.
Yhtä helppoja löytää, kuin keinuhevosen p**ka.
Kokeile Sierran tehostettua tankoa, paljon lähempänä mitoiltaan kuin toi Escon.
Yhtä helppoja löytää, kuin keinuhevosen p**ka.
Kokeile Sierran tehostettua tankoa, paljon lähempänä mitoiltaan kuin toi Escon.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Sierralainen sinne alunperin olikin menossa, mutta vaatii aikamoisia modauksia sopiakseen ja nyt on aika rajallinen. Kolmesta ykkökoppasesta katottu ja kaikissa sama 3,7 kierrosta mikä kolmosessakin.
Kääntövarsien muokkaus tod.näk nopeuttaa ohjausta jonnin verran, joten nyt mennään orkkiksella. Viikonloppuna näkee, mikä se totuus on.
Kääntövarsien muokkaus tod.näk nopeuttaa ohjausta jonnin verran, joten nyt mennään orkkiksella. Viikonloppuna näkee, mikä se totuus on.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Jos pystyt lyhentämään kääntövarsia millä hyvänsä hokkuspokkuksella, saat huomattavaa etua nopeudessa. Tosin kierrokset ei sinällään vähene jos pyöränholveissa-rakenteessa ei tule esteitä. Eli rakenna sitten stopparit. Mut olis hienoa viedä tuhnusta liki 90 asteen sladissa, vai?
Tuttu kaveri, nimeä en viitsi sanoa, kutsuttakoon vaikka Pelle P:ksi, lyhensi mk2 pikkutolppien kiinteät kääntövarret laikkaamalla 3-4cm päädystä pois, lämmitti ja takoi uudet päät johon porasi uudet kartioreiät. Teriä meni 17 sarjaa, kipinät jä ärrät lensi, ja reikä ei tosiaan ollut siisti kartio. Mutta Pelle ajoi sitten pari rallia sillä virityksellä, alle 2kierrosta oli nop. rajoittimilla.
Tuttu kaveri, nimeä en viitsi sanoa, kutsuttakoon vaikka Pelle P:ksi, lyhensi mk2 pikkutolppien kiinteät kääntövarret laikkaamalla 3-4cm päädystä pois, lämmitti ja takoi uudet päät johon porasi uudet kartioreiät. Teriä meni 17 sarjaa, kipinät jä ärrät lensi, ja reikä ei tosiaan ollut siisti kartio. Mutta Pelle ajoi sitten pari rallia sillä virityksellä, alle 2kierrosta oli nop. rajoittimilla.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Joo siis juuri näin on tehty. Kääntövarsia ei ole vaihdettu, vaan niihin on tehty hokkuspokkusta. 25mm lähempänä nyt ja pyörien ollessa suorassa samassa kulmassa kääntöpisteeseen (palloniveliin) nähden. Kuva selvittänee:
Kääntövarsi
Kääntövarsi
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Tossahan kai nyt sisäkurvin pyörä kääntyy vähemmän kuin ulkokurvin jomppa?
Siihen taittokohtaan kun laittais nivelen kiinni..
Siihen taittokohtaan kun laittais nivelen kiinni..
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Noniin. Nyt on palikat koottu ja kone paikallaan, niin pääsi mittaamaan.
Rullamittaus antoi tulokseksi nollan, eli mittasin etu- ja takapuolelta vanteen sisäreunaan kun pyörät oli käännettynä tappiin, niin tulos oli sama 127cm molemmista. Luotettava mittaus ei ollut, kun se on hiukka hankalaa, mutta kertonee, ettei ihan mettään menty. Täytynee jonkinlainen työkalu tehdä tuohon, jotta saa tarkistettua luotettavasti. Pyörät kääntyy nyt aika tavattomasti ja se tietty nopeutti ohjaustakin.
Rullamittaus antoi tulokseksi nollan, eli mittasin etu- ja takapuolelta vanteen sisäreunaan kun pyörät oli käännettynä tappiin, niin tulos oli sama 127cm molemmista. Luotettava mittaus ei ollut, kun se on hiukka hankalaa, mutta kertonee, ettei ihan mettään menty. Täytynee jonkinlainen työkalu tehdä tuohon, jotta saa tarkistettua luotettavasti. Pyörät kääntyy nyt aika tavattomasti ja se tietty nopeutti ohjaustakin.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Joo ja yhtä lailla sladissa mutkassa jäällä. Kyllä mun järkeen tuo vähemmän siellä jarruttaa, kuin jos olis orkkis. Mietis nyt, miten ne mutkat jäällä mennään? Saa ojentaa jos olen väärässä, mutta se pyörä mikä ei vedä, jarruttaa ja jos se auraa tai harittaa, niin se jarruttaa enemmän.
Mun mielestä se on nyt hyvä ja parin viikon päästä näkee käytännössä. Sano sitten asian Tuntijat mitä lystäävät.
Mun mielestä se on nyt hyvä ja parin viikon päästä näkee käytännössä. Sano sitten asian Tuntijat mitä lystäävät.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Palataan vanhaan aiheeseen. Vuosia vierähti, mutta vihdoin on ajettu.
Tulos oli juuri sitä mitä haen. Ohjaus nopeutui, pyörät osoittaa samaan suuntaan ja luisut on helposti hallittavissa. Metka se on toki ajaa, mutta hyvällä tavalla. Katsotaan sitten joskus mikä on asfaltilla, jos vaikka tulee tuolla ratapäiville, siellä voi sitten olla hytti täynnä käsiä.
Tulos oli juuri sitä mitä haen. Ohjaus nopeutui, pyörät osoittaa samaan suuntaan ja luisut on helposti hallittavissa. Metka se on toki ajaa, mutta hyvällä tavalla. Katsotaan sitten joskus mikä on asfaltilla, jos vaikka tulee tuolla ratapäiville, siellä voi sitten olla hytti täynnä käsiä.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
oikeaa hommaa nopea ohjaus olla pitää.
onko kukaan selvittänyt mitä maksaa kun sorvari/työstäjä tekee tanelin mittojen mukaan nopean version esim. 1.7 tai 2.rapiat kierrosta. ja menee ns. heittämällä paikoilleen.
siihen sähköinen corsan tehostin jota potikasta säädetään niin avot !
Pistä tänne joku upea sladi kuva näytille.
hanaa vaan.
onko kukaan selvittänyt mitä maksaa kun sorvari/työstäjä tekee tanelin mittojen mukaan nopean version esim. 1.7 tai 2.rapiat kierrosta. ja menee ns. heittämällä paikoilleen.
siihen sähköinen corsan tehostin jota potikasta säädetään niin avot !
Pistä tänne joku upea sladi kuva näytille.
hanaa vaan.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
-
- Viestit: 1471
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Tuolta voi kysellä nepen ohjauksen tekoa http://www.sorvaamokarpiola.fi/tuotteet.htmFomococars kirjoitti:oikeaa hommaa nopea ohjaus olla pitää.
onko kukaan selvittänyt mitä maksaa kun sorvari/työstäjä tekee tanelin mittojen mukaan nopean version esim. 1.7 tai 2.rapiat kierrosta. ja menee ns. heittämällä paikoilleen.
siihen sähköinen corsan tehostin jota potikasta säädetään niin avot !
Pistä tänne joku upea sladi kuva näytille.
hanaa vaan.
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Nostellaas vanhaa.
Onko jollain kokemusta tosta corsan sähkösestä tehostimesta ?
Lähinnä mietityttää akselipaino juzkat, oletettavasti mun tapauksessa taunus V6:sella painaa aikapaljon enemmän keulasta ku tommonen corsa missä noita tehostimia on.
Eli saakohan tollasta tehostinta edes haaveilla tanikkaan, ja onko toi miten monimutkanen kytkee ?
Toisaalta tulee mieleen se pablon tallikaverin capri missä ilmeisesti on juurikin corsan tehostin (tee pablo tutkimusmatka caprin kabiniin ja kerro havainnot ), ni olettas et se menis taneenkin melko samallatavalla.
Onko jollain kokemusta tosta corsan sähkösestä tehostimesta ?
Lähinnä mietityttää akselipaino juzkat, oletettavasti mun tapauksessa taunus V6:sella painaa aikapaljon enemmän keulasta ku tommonen corsa missä noita tehostimia on.
Eli saakohan tollasta tehostinta edes haaveilla tanikkaan, ja onko toi miten monimutkanen kytkee ?
Toisaalta tulee mieleen se pablon tallikaverin capri missä ilmeisesti on juurikin corsan tehostin (tee pablo tutkimusmatka caprin kabiniin ja kerro havainnot ), ni olettas et se menis taneenkin melko samallatavalla.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... ?pos=-9931Fomococars kirjoitti:oikeaa hommaa nopea ohjaus olla pitää.
onko kukaan selvittänyt mitä maksaa kun sorvari/työstäjä tekee tanelin mittojen mukaan nopean version esim. 1.7 tai 2.rapiat kierrosta. ja menee ns. heittämällä paikoilleen.
siihen sähköinen corsan tehostin jota potikasta säädetään niin avot !
Pistä tänne joku upea sladi kuva näytille.
hanaa vaan.
Sladikuvia ei löytynyt, mutta tossa jotain videopätkää.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Ratsastetaan aiheella ja kysellään onko kellään kokemusta tuollaisista?
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Ilmeisesti ei pahemmin kokemuksia ?henu kirjoitti:Nostellaas vanhaa.Onko jollain kokemusta tosta corsan sähkösestä tehostimesta ?
Tommonenhan olis kätevä värkki.matsu kirjoitti:Ratsastetaan aiheella ja kysellään onko kellään kokemusta tuollaisista?
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Samantyylisiä sais näköjään suomestakin.matsu kirjoitti:Ratsastetaan aiheella ja kysellään onko kellään kokemusta tuollaisista?
http://www.jatek.fi/auto-osat/product/108
http://www.jatek.fi/auto-osat/product/109
Jäykkeneeköhän paikallaan kääntely miten paljon tommosella 1.5 : 1 välityksellä.
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Nopeesti pähkäiltynä 1.5 kertaisen määrän tarttee voimaa paikallaan kääntelyyn..henu kirjoitti:Samantyylisiä sais näköjään suomestakin.matsu kirjoitti:Ratsastetaan aiheella ja kysellään onko kellään kokemusta tuollaisista?
http://www.jatek.fi/auto-osat/product/108
http://www.jatek.fi/auto-osat/product/109
Jäykkeneeköhän paikallaan kääntely miten paljon tommosella 1.5 : 1 välityksellä.
BMW - Elämää ohituskaistalla.
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
No juu, mut jos jollain olis käytännön kokemuksia et onnistuuko tommosen kanssa parkkipaikka ajo, vai onko tavan kuolevainen ihan paskana pikku vexlaamisen jälkeen.sierra4x4tbo kirjoitti: Nopeesti pähkäiltynä 1.5 kertaisen määrän tarttee voimaa paikallaan kääntelyyn..
-
- Viestit: 915
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
Pistä 1,5x suurempi ratti ni voima pysyy samanahenu kirjoitti:No juu, mut jos jollain olis käytännön kokemuksia et onnistuuko tommosen kanssa parkkipaikka ajo, vai onko tavan kuolevainen ihan paskana pikku vexlaamisen jälkeen.sierra4x4tbo kirjoitti: Nopeesti pähkäiltynä 1.5 kertaisen määrän tarttee voimaa paikallaan kääntelyyn..
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654
Cossu 4x4 x2
#654
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Re: Escort nopean ohjauksen sopivuus taunuksen hammastankoon?
ylimark kirjoitti:Pistä 1,5x suurempi ratti ni voima pysyy samanahenu kirjoitti:No juu, mut jos jollain olis käytännön kokemuksia et onnistuuko tommosen kanssa parkkipaikka ajo, vai onko tavan kuolevainen ihan paskana pikku vexlaamisen jälkeen.sierra4x4tbo kirjoitti: Nopeesti pähkäiltynä 1.5 kertaisen määrän tarttee voimaa paikallaan kääntelyyn..
BMW - Elämää ohituskaistalla.
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--