Tyyppikilven stanssaus

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

esko
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 4636
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja esko » La Maaliskuu 29. 17:11:15 2008

Täytyy taas kysellä jos jollakulla olis uutta tietoo.

Missä saisi mahdollisesti stanssattua blankoonn tyyppikilpeen uudet numerot. Tässä jutussahan ongelma on ollut se kun altapäin lyötäviä stansseja ei ole löytynyt oikein mistään.

Olisko 4mm peilikuvastansseja kenelläkään/missään kaupan tai lainattavissa.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

overboost
Viestit: 155
Liittynyt: Pe Heinäkuu 2. 21:46:53 2004
Paikkakunta: E-Suomi

Viesti Kirjoittaja overboost » Ke Heinäkuu 9. 9:07:05 2008

Onko löytynyt? Itsekin pitäisi saada vanhan hapettuneen lätkän tilalle uusi.
Ensimmäinen ongelma on stanssit ja sitten merkkien paikoitus.

esko
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 4636
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko » Ke Heinäkuu 9. 10:43:10 2008

Ei ole löytynyt.....
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

tyyppikilpi

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ke Heinäkuu 9. 12:56:23 2008

Fomococars alkaa myös tiedusteleen täällä hieman kehä kolmosen yläpuolella. Sääskien luvatussa läänissä.

Omaan MK1 GT Eskooni moinen kilpi ois hyvä saada.

Uusi kilpi puuttu mut kysellään ensin niitä lyönti stansseja.

Minkäs lainen kone lyö ne military peltiriipukseen ne merkit. sotilaspiireissä moinen pitäs olla. pitänee tiedustella.

T:Kadonneen Fordien merkkien metsästäjät Xy.

onko joku lätkä mihin lyödään merkkejä kuin tuo sotilasriiputin.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

OPM
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 14:07:14 2003
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja OPM » To Heinäkuu 10. 9:55:31 2008

Noita itse tyyppikilpiähän (repro) myydään eBayssa. Mä ostin Angliaan sellaisen ja maksoi muistaakseni jotain ~10e. Eli jos niitä stansseja löytyy niin mulla on kiinnostusta myös.

OPM

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JP » Ke Heinäkuu 23. 18:57:37 2008

mobilistissä K.L.B kirjoittaa että hänelle on toimittanut kilpiä (stanssattuja?) Juha Muukka, yhteystietoja ei ole ja en tiedä onko hänellä stansseja, mutta jos kyseisen niminen kaveri jostain löytyy voihan sitä kysäistä

pieteri
Viestit: 42
Liittynyt: To Elokuu 10. 11:00:29 2006
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja pieteri » Ke Heinäkuu 23. 20:49:06 2008

onkohan tää sama juha muukka mikä on museoajoneuvotarkastaja? jos on niin yhteystiedot löytynee täältä
ja kohdasta 1 helsingin seutu

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja JP » Ke Syyskuu 17. 21:01:42 2008

Tässä olisi peilikuva numeromeisti sarjat, kirjainmeistejä ei taida olla tarjolla mutta kysymällä varmaan selviää

arska82
Viestit: 295
Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja arska82 » To Syyskuu 18. 13:18:36 2008

JP kirjoitti:Tässä olisi peilikuva numeromeisti sarjat, kirjainmeistejä ei taida olla tarjolla mutta kysymällä varmaan selviää
Tuon osoitteen mukaan noita 4mm stanssejahan on varastossa myös kirjaimina.
Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74

Remppa
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Remppa » To Syyskuu 18. 19:19:31 2008

Ehdotus klubin aktiiveille: Olisiko järkeä ostaa sarja noita numero ja kirjainstansseja ja alkaa tehdä niitä tyyppikilpiä halukkaille? Autoharrastajan rakentaessa autoa ja muuttaessa esim. väriä tai moottoria jne. olisi mukava, jos siinä lukisi oikea värin nimi/koodi, oletuksena, että väri on orkkiskartasta. Joku saattaa koittaa käyttää tätä väärin ja väärentää auton identiteetti joksikin muuksi. Mahdollistahan se on joka tapauksessa jo nytkin.

Stansseista olisi varmasti iloa koko jäsenjengille. Monesti nuo tyyppikilvet on aika hapettuneita tai muuten vaan huonossa kunnossa. Tässä selviäisi yksien stanssien ostamisella. Veikkaan, että jäsenen on helpompi maksaa esim. 20€ uuden kilven stanssaamisesta kuin ostaa kappaleittain juuri omaan kilpeen tarvittavat meistit. Jotta uuden kilven saisi, voisi mukaan liittää ehdon auton omistussuhteen määrittämisestä, jotta edes jotenkin kontrolloitaisiin kilpien tekoa.

Ajatuksia, parannusehdotuksia vai täystyrmäys?
---------------------------------------------
-73 Taunus GXL Coupe 1600 GT (MR)
-74 Escort Sport (verkkaisesti työn alla)
-81 Buick Electra Limited 2-dr Coupe (MR)
-86 Sierra iS 3d (heräteostos :D, tarjoa kaikkea iS osaa)
-97 V70 AWDT (käyttis, valitettavasti vieläkin...)
---------------------------------------------

esko
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 4636
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja esko » To Syyskuu 18. 22:35:26 2008

Todella hyvä aloite kannatetaan !
Näitä tarpeita varmaan tulee lisää kun nyt on nää wanhat nouseen suosioon.

Mä tarjoudun meistivastaavaksi että saadaan homma liikkeelle.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

Sierra XR
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 7971
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Pe Syyskuu 19. 11:14:04 2008

esko kirjoitti:Todella hyvä aloite kannatetaan !
Näitä tarpeita varmaan tulee lisää kun nyt on nää wanhat nouseen suosioon.

Mä tarjoudun meistivastaavaksi että saadaan homma liikkeelle.
eli otat vastuun "väärennetyistä" tyyppikilvistä jos tulee ongelmia myöhemmin?

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja VesQ » Pe Syyskuu 19. 16:00:16 2008

Miten/miksi tyyppikilpiä voi väärentää, ei ainakaan "identiteetti" mielessä. Eikös siinä ole vain valmistuspaikoista ja käytetyistä osista tietoa, runkonumerohan kuitenkin on se oikeasti tärkeä. Tietysti jossain museo hommissa karvalakkimalliin voi työntää paremmat varusteet ja näyttää tyyppikilvestä että tässä nää on aina ollut mutta entä sitten...

Vai enkö nyt tajua jotain oleellista ?

esko
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 4636
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja esko » Pe Syyskuu 19. 20:11:18 2008

Sierra XR kirjoitti:
esko kirjoitti:Todella hyvä aloite kannatetaan !
Näitä tarpeita varmaan tulee lisää kun nyt on nää wanhat nouseen suosioon.

Mä tarjoudun meistivastaavaksi että saadaan homma liikkeelle.
eli otat vastuun "väärennetyistä" tyyppikilvistä jos tulee ongelmia myöhemmin?
En minä siitä ota vastuuta, siitä on vastuussa se joka sen väärennöksen tekee.
Eihän asekauppiaskaan ole vastuussa jos joku posauttaa hänen kaupasta ostetulla aseella reijän toisen nahkaan :D
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

Remppa
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Remppa » Pe Syyskuu 19. 20:58:29 2008

VesQ kirjoitti:Eikös siinä ole vain valmistuspaikoista ja käytetyistä osista tietoa, runkonumerohan kuitenkin on se oikeasti tärkeä.
Kyllä se runkonumero on myös siinä chassis platessa. Kuten joku jo edellä kertoi, voi blancon reprokilven ostaa kuka vaan netistä. Sen jälkeen on enää kilpimielessä kysymys siitä, että onko meistit jo valmiina vai ostaako nekin netin kautta. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Suurin osa harrastajista on rehellisellä mielellä liikkeellä, eikä väärinkäytöstä tapahdu. Auton identiteetin muuttamiseen tarvitaan luotettava ja katkeamaton dokumentointi omistussuhteista, tyyppikilpi ja runkonumero korissa, kaikki kolme tietenkin samalla valmistenumerolla.

Eettisiä ja moraalisia kysymyksiä voi esittää siitä, onko suotavaa, että sinisestä 1100L vinyylisisustaisesta mallista tehdään punainen 1300 Deluxe kangassisustuksella. Tämähän on loppujen lopuksi arkipäivää tässä harrastuksessa, väri vaihtuu tiheämpään kuin Karpelalla mies ja tekniikkakin saattaa siinä sivussa saada uuden olomuodon. Milloin nämä kysymykset sitten heräävät käytännössä relevanteiksi? Ajoneuvon katsastuksessa ja sen myyntihetkellä.

a) Katsastuksen yhteydessä toimenpiteen suorittava insinööri voi verrata näkemäänsä autoa ja tietojärjestelmän antamaa tietoa. Jos ne eroavat toisistaan ja insinööri siihen puuttuu, on asiakkaalla velvollisuus osoittaa ajoneuvon alkuperäinen olomuoto. Jos tilanne on vuosikatsastuksen yhteydessä päässyt tähän, on auton omistaja tehnyt virheen siinä, että asianmukainen muutoskatsastus on suorittamatta. Viittaan tässä lähinnä teknisiin muutoksiin. Värin vaihtaminen ei ole kiellettyä eikä vaadi käsittääkseni erillistä muutosta otteeseen. Kertokoon joku asiaa paremmin tunteva miten tämä oikeasti on. Ajoneuvon rekisteriotteessa pitäisi kuitenkin säilyä se auton alkuperäinen identiteetti mallimerkintää myöden. Okei, nykyotteelle se on haastavaa... :( Lisätiedoista käy ilmi mahdolliset muutokset tekniikkaan tai muihin prosentteja syöviin ominaisuuksiin.

b) Myyntitilanne onkin hankalampi tapaus. Jos ostajaa harhaanjohdetaan väittämällä autoa joksikin muuksi kuin mitä se oikeasti on, syyllistyy myyjä petokseen. Tälläisessä tapauksessa rekisteriotteen pitäisi kuitenkin kertoa se oikea totuus auton alkuperäisyydestä. Jenkeissä tapahtuu paljon sitä, että muutetaan pikkulohko versioisia autoja harvinaisiksi isolohkomalleiksi ja myydään niitä aitoina yksilöinä. Iso maa, isot valuutat kyseessä. Tämä on valitettavaa toimintaa, mitä pääsääntöisesti tekee muut kuin vannoutuneet harrastajat. En kiellä, etteikö suomalaisenkin harrastajan rakentama kopio jostain erikoismallista houkuttaisi auton arvon nostamiseksi vilpilliseen toimintaan. En kuitenkään nää chassis platen tietojen muuttamista vastaamaan auton tekniikkaa/varustelua ongelmaksi myynnin kannalta. Erikoisten mallien kohdalla tulee olla joka tapauksessa tarkkana. Yleisesti: verratkaapa ralliin ilmoittautuneiden RS-Escorttein määrää ja niiden maahantuontilukuja uutena... Aika montaa Mk1 ja MK2 Escortia tituleerataan RS-malliksi, vaikka niillä ei ole mitään tekemistä niiden alkuperäisyyden kanssa. Kokonaan toinen kysymys on se, onko muutettu täsmäälleen niitä vastaaviksi teknisesti ja muulta varustelultaan. Tuskinpa vain.

No, tässä muutamia ajatuksia lisää aiheen tiimoilta. Joku voi pitää tiukkapipoisena lähestymisenä asiaan, mutta jotta harrastus säilyisi asiallisena, väärinkäytöksiltä ja ongelmatilainteilta vältytään, on näitä asioita avoimesti pohdittava. Olen lähestynyt hallituksen puheenjohtajaa privala toisaalla foorumissa olleen ohjeen mukaisesti tällä asialla. Katsotaan miten asian käsittely hallituksessa etenee. Sinä aikana olisi mukavaa jatkaa keskustelua tämän aiheen problematiikasta, puolesta ja vastaan. Vain silloin eri näkökannat tulevat julki ja niiden perusteella voidaan hallituksessain jotain päätöksiäkin yhdessä viranomaiskantojen selvittelyjen jälkeen tehdä, suuntaan tai toiseen.

Hyvä kompromissi olisi sekin, että auton alkuperäinen kilpi kopioidaan sellaisenaan ilman muutoksia. Parempi sekin, kuin tuoreen maalipinnan päälle laitettu kauhtunut ja siipeensä saanut vanha kilpi.

Ugh, olen puhunut. :)
---------------------------------------------
-73 Taunus GXL Coupe 1600 GT (MR)
-74 Escort Sport (verkkaisesti työn alla)
-81 Buick Electra Limited 2-dr Coupe (MR)
-86 Sierra iS 3d (heräteostos :D, tarjoa kaikkea iS osaa)
-97 V70 AWDT (käyttis, valitettavasti vieläkin...)
---------------------------------------------

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Ville K » La Syyskuu 20. 6:33:58 2008

Samaa mieltä kuin Remppa, eli jos tälläistä aletaan puuhaamaan, niin alkuperäinen kilpi, tai se mitä siitä on jäljellä mukaan, ja "kilpivastaava" tekee siitä kopion. Jos alkuperäistä kilpeä ei ole, kilpeen ei meistattaisi kuin ne tiedot mitkä on tiedossa muuten, eli rungonnumero ja jos pystyy selvittämään luotettavasti auton alkuperäisen moottorin ja perän ym. koodit.
Ainakin takavetoescojen kohdalla löytyy aika paljon informaatiota kirjoista.

Joistain erikoismalleista saattaa olla tietoa jossain, millä värillä on mitäkin erikoismallia tehty, ja montako kappaletta, joten sillä perusteella mun mielestä värikoodinkaan vaihtaminen ei ole suotavaa...
Pedal tu tö metal!

jappes
Viestit: 276
Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja jappes » To Lokakuu 9. 14:23:07 2008

Tähän liittyen. Fordilta ei stanssattuja saa enää, mutta uuden mallisen liimattavan saa vanhan stanssatun kilven tilalle, kuvaa vastaan.Ei ole edes maksanut mitään (viellä) ja tulee kirjekuoressa.
Sijoitus tulisi olla autossa sama missä alkujaankin eli toi liimattava vähän hankala varmaan pysymään esim.lukkopellissä.Uusissa liimattu hanttarin B-pilariin.

Planet
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 1490
Liittynyt: Ti Helmikuu 26. 23:08:03 2002
Paikkakunta: Lohja

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Planet » Ma Tammikuu 6. 23:00:24 2014

Vanhaa aihetta ylös..

Huhujen mukaan maailmalla (ehkä briteissä) olis joku paja joka tekisi uusia tyyppikilpiä vanhojen tilalle.
Onko kellään tullut moista vastaan netin syövereissä foorumeilla?
Jäsen #387
Ford Sierra Cosworth 2wd
Mondeo mk4 wagon
Escort RS Turbo -- Ex pitkäaikainen kumppani

Henkku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 1126
Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
Paikkakunta: Äänekoski westside..

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Henkku » Ti Tammikuu 7. 2:33:19 2014


Sierra XR
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 7971
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Ti Tammikuu 7. 12:27:42 2014


Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Su Tammikuu 12. 21:51:21 2014

Eikös tämä ole pienempi paha kuin sen runkonumeron siirto toiseen koppaan ja monesti ei edes siirretä.
Vaan naputellaan kun orkkis 1100L jää sen vahvistuslapun alle ja esim. Mk1 Rs2000 on syntynyt volvolaatikolla :-#

Tilaan omaan mk1 gt eskooni kilven joko lyöntiraudat on.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

esko
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 4636
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja esko » Pe Tammikuu 17. 21:56:27 2014

Ei oo stansseja löytynyt, tai ei ainakaan mun tiedossa ole että jollain sellaset olis.

Hannulat toimittaa blankkoja, mutta mitä niillä tekee jos kirjasimia löydy mistään ?
Olisko hannuloilla sellaset ?

Kesällä mennään fomoco päiville, täytyy sieltä udella sikäläisiltä ovaalikaihi-miehiltä.

t,esko
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

Sierra XR
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 7971
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Pe Tammikuu 17. 21:58:29 2014

entäs tossa Henkun linkissä olevat?

isoatlas
Viestit: 355
Liittynyt: Pe Maaliskuu 16. 16:48:50 2007
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja isoatlas » Pe Tammikuu 17. 23:34:43 2014

Escort 1300 -69
Escort 1300 > 2000 V6 Estate Automatic -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65

esko
CRSC Jäsen 2020
Viestit: 4636
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja esko » To Tammikuu 23. 20:07:12 2014

No jumankekka, siinähän ne on. Löytyy 4mm peilikuvana. Nyt ei muuta kun clubin ostopäällikkö kaupoille. SItten kierrätetään niitä tarvitseville.

Eikös tässä olis oivallinen suunnitelma ?
Popiko se on ostopäällikkö ?
t,esko
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja Fomococars » To Tammikuu 23. 21:00:36 2014

Kuka on seppänä ilmoittaudun asiakkaaksi mk1gt esko tarvii ehkä kaksi alu kilpeä mikäs se toinen alukilpi on siinä jäähyttäjän edustalla.

Vois tehä molemmat.

Sovitaan hinta mistäs sen toisen aihion saa.

Eio le laittaa linkkiä konehuoneeseen. Kuka auttaa.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Tyyppikilven stanssaus

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Tammikuu 23. 22:49:30 2014

Mäkin tarttisin uudet tyyppikilvet tohon mun A-ryhmän kilpuri koppaan, ongelmahan on että alkuperäisistä ei ole kuin aavistus niiden koskaan olleen olemassa, kiitos edellisten omistajien jotka ovat koko lukkopellin heittäneet kilpineen romukuormaan... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 (ikuisuus projekti) -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro vm.06 (käyttis)
-Escort mk1 2.0 ohc vm.74 "Patina Esco" (mökki lelu) -Volvo 740 GLE 2.3i vm.90 (tuning/luisupulkka)
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti) -Honda CRF 250r vm.08
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Vastaa Viestiin