Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
Viesti
Kirjoittaja pontsei » Pe Lokakuu 9. 17:59:49 2009
sitä itsekki ajattelin ,nyt tutkin senverran nosturilla että ei ainakaa vuoda mistää bensaa... Ja kun oon mittaillu kulutusta nii oon koittanu ajaa niin taloudellisesti ku voi, mut vielä on ilmeisesti petrattavaa

sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
-
tikkuri
- Viestit: 308
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 17. 11:26:35 2007
- Paikkakunta: pieksämäki
Viesti
Kirjoittaja tikkuri » La Lokakuu 10. 1:22:51 2009
niin tuo kyllähän tuo minun sierrakin vei ostatteassa 17luokkaa.. sitten säätämisen ym pienen raplaamisen jälkeen 14.7 kaupungissa ihan sama miten ajo.. noh nyt on (oli) nuo 40mm lortot burttonin bf63, kaiveltu kansi jne jne jne hissuttelemalla tasan 10l/100km kaupungissa polkemalla sitten enemmän (en jaksanu edes laskea)

-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » La Lokakuu 10. 11:36:30 2009
Kyllähä se ny maantiellä pitäs alle 10 mennä ihan väkisinkin ? Kaupungissa voi mennä paljonkin
Toi ennakko kyllä vaikuttaa ja paljon ja munkin mielestä ihan liian pieni ennakko tasakaasuajoon, saisi varmaan olla lähempänä 30 ku 20 tasakaasulla
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
Viesti
Kirjoittaja pontsei » La Lokakuu 10. 20:15:36 2009
nyt on seokset katsottu kohdillee, matka-ajossa pysyy14,4-16 välillä täyskaasukiihdytyksessä 12-13 ja tyhjäkäynnillä ja pikkukierroksilla about 14. Minusta aikahyvät, ruiskullakaa meinannu saada yhtähyviä
ennakot on joo pienet kun pakosarja meinaa hehkua, heti ku tulee aikaa nii pistän megan syttyä ohjaamaa, tai sit kms:n jos saadaa boksi toimimaa ku ei saa kiertämää sillä yli5000, ollu uudesta asti sellainen....
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
-
henu
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja henu » La Lokakuu 10. 20:20:38 2009
pontsei kirjoitti:täyskaasukiihdytyksessä 12-13
Eikös tuo oo vähän laihalla

-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
Viesti
Kirjoittaja pontsei » La Lokakuu 10. 21:07:12 2009
eiks 12,5 ole paras tehonkannalta, et eiks toi oo sit ihan hyvä, äkkiä ku polkas nii kävi jossai 11 paikkeella ja sit meni 12-13 väliin.
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » La Lokakuu 10. 21:13:40 2009
henu kirjoitti:pontsei kirjoitti:täyskaasukiihdytyksessä 12-13
Eikös tuo oo vähän laihalla

Eikös se ole ihan ok seos kohtuullisilla paineilla ~1bar pintaan, ehkä ennemmin lähempänä 12 kun 13 mutta siinä välissä. Eikös paras teho pääosin saavuteta ahdetussa siinä 12.5 pintaan. Joskus kun penkissä kävin niin penkittäjä kertoi että aivan "turhaan" pelejä säädetään turhan paksulle ns varuiksi, eli jos ennakot ja muut on kunnossa niin ei tarvi paksumpaa, eriasia saattaa olla noi mörkömoottorit jossa litratehot ihan jotain muuta ja painettakin reippaammin
edit:
hidas kirjotteleen...

-
henu
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja henu » La Lokakuu 10. 21:15:32 2009
Jostain täältä taas luin gurujen tekstejä ja ymmärsin et 11.5 oli "paras".
Eikai siinä mitään jos ei sula ni varmaan ihan hyvä tuo 12-13.
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
Viesti
Kirjoittaja pontsei » La Lokakuu 10. 21:41:52 2009
joo kylä munki mielestä 12,5 on paras, mutta ehkä tuo hieman moottori kohtainen, että mikä milläkin seoksella toimii parhaite. tuo ainaki vetää tosi puhtaasti, ei nyi eikä röpeltele...
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...