Ruiskuboxin johdot?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Henkku007
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Henkku007 » Ma Joulukuu 20. 16:03:10 2004

lajama kirjoitti:
Henkku007 kirjoitti:Minulla olisi seuraavanlainen kysmys:

Kaikkihan tietää, että ruiskujohtosarjaa on kahta eri mallia: Pienellä ja isolla jakajalla.

Ostin tuossa ruiskun, ja siihen kuuluvan ohjausboxin, nämä ovat siis olleet yhdessä käsittääkseni.

Kysymykseni kuuluu: Voiko tätä ruisku/boxi pakettiä käyttää ristikkäin pienen jakajan ja ison jakajan johtosarjoilla ja jakajilla? Kun tuossa autossa on pikkujakaja jo valmiina, possin, niin toimiiko ruisku/boxi tuolla pikkujakajalla, vaikka siinä alunperin olisi ollut iso jakaja?

Ohjausboxissa on seuraavanlainen koodi:
http://ex.fi/~henkku/kuva%20005.jpg
Kun lukee koko topicin läpi, niin selviää, että pitäis toimia boscin jakajallakin, jos vaan liittimet sopivat. Käsittääkseni EI toimi, jos jakajan kyljessä on alipaineella toimiva ennakon säätö.

Olen lukenut topikin läpi.

Eli, oletetaan että tilanne olisi seuraava:

Jos minulla olisi ruisku ja ohjausbosxi, mitkä ovat peräisin ns. vanhemmasta mallista, eli isolla jakajalla, ja kaasarin jäljiltä olisi jäänyt bochin jakaja, ja käyttäisin tätä jakajaa oikealla johtosarjalla, niin toimiiko järjestelmä?

Eli yksinkertaistetaan kysymystä:
Onko "vanhemman (motocraftilla)" ja "uudemman (bochilla)" mallin ruiskuyksiköt ja ohjausboxit identtisiä toisiinsa verrattuina?

Vastaa Viestiin