Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Heinäkuu 25. 15:05:47 2005
heRSe kirjoitti:onko porukalla tietoa tommosten saatavuudesta neloskoppa eskoon? tai jopa kokemuksia??
www.passionford.com
Tuolla on usein ollut keskustelua eri merkeistä ja niiden paremmuudesta ja eroista. Taitaa pikkufirma MEF:n satsi olla laadukkain mk3/mk4 escoon(käyttää bilsteinin iskareita).
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ma Heinäkuu 25. 16:32:10 2005
Vesku kirjoitti:No sen verran vielä kysellään, että onko GAZ:ista kokemusta?
Broidin cossuun pistettiin GAZ:in korkeus/jäykkyyssäädettävä alusta. Muuten meni ihan hyvin heittämällä, mut kuskinpuolen takajousi otti kiinni sinne tunneliin ja kauhee nitinä ja natina ku tuli pieniki töyssy. Piti vähä lekalla muotoilla sitä tunnelii uudestaan ja sit alko pelittää eikä nitise enää yhtää.
Näin se rallyracen myyjä sano jo ostohetkellä et saattaa ottaa kiinni ja sit on vasaralle töitä.
Ajossa ihan mukavat ku säätää iskarit suht löysälle. On silti jäykempi ku vakio alusta mut ei kuitenkaan mikään kivireki. Ainut huono puoli siinä on se et moottoritiellä tuppaa pikkusen aikaa "heijaamaan" ku ajaa johonki töyssyyn. Sen heijaamisen saa tosin loppumaan ku säätää iskareita vähä kireemmälle.
pablo kirjoitti:itselläni kans gazit..oon ollu tyytyväinen vaikka en oo päässy paljoa autolla ajelemaan,mut ne vähät kuitenkin..ei mulla ainakaan pauku edessä???takana jousi ottaa välillä "tunneliin" kiinni ja pitää VÄHÄN omaa elämää..
Kannattaa sitä vasaraa vähä heilutella. Sen jälkeen putsata se tunneli ja heittää vähä maalia tai massaa päälle ettei ruostu. Maalaamisen jälkeen siitä näkee helposti testilenkin jälkeen jos on vielä ottanu jousi johonki kohtaan kiinni vaikka ei ois mitää ääniä kuullukkaa.

-
_pexi
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja _pexi » Ma Heinäkuu 25. 18:40:38 2005
TuunaavaAmis kirjoitti:Piti vähä lekalla muotoilla sitä tunnelii uudestaan ja sit alko pelittää eikä nitise enää yhtää.

No, huh

Kaikki tavallaan, ite en tollasseen lähtis.. Vai että lekaa vaan..

escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Ma Heinäkuu 25. 19:02:11 2005
_pexi kirjoitti:TuunaavaAmis kirjoitti:Piti vähä lekalla muotoilla sitä tunnelii uudestaan ja sit alko pelittää eikä nitise enää yhtää.

No, huh

Kaikki tavallaan, ite en tollasseen lähtis.. Vai että lekaa vaan..

Mä käytin kumivasaraa ja vähän naputtelin. Ei sinne mitään lekaa tarvittu

-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ma Heinäkuu 25. 19:08:05 2005
_pexi kirjoitti:TuunaavaAmis kirjoitti:Piti vähä lekalla muotoilla sitä tunnelii uudestaan ja sit alko pelittää eikä nitise enää yhtää.

No, huh

Kaikki tavallaan, ite en tollasseen lähtis.. Vai että lekaa vaan..

No eipä sitä tunnelii muuten saa oikeen muokattuu. Ku sehän on alunperin tarkotettu pelkälle iskarille, mut nyt ku on iskari ja jousi samassa ni ahdasta on. Pari millii hakkasin sitä tunnelin sisäreunaa sisäänpäin sieltä alhaalta. On meinaan aika perhanan paksuu peltii siin kohtaa, ku tavallisella vasaralla ei meinannu saada mitään aikaseks ja lekallaki sai jonkun aikaa mätkii sitä.

-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ma Heinäkuu 25. 19:53:21 2005
Yrkesman kirjoitti:_pexi kirjoitti:TuunaavaAmis kirjoitti:Piti vähä lekalla muotoilla sitä tunnelii uudestaan ja sit alko pelittää eikä nitise enää yhtää.

No, huh

Kaikki tavallaan, ite en tollasseen lähtis.. Vai että lekaa vaan..

Mä käytin kumivasaraa ja vähän naputtelin. Ei sinne mitään lekaa tarvittu

Pistetääs nyt asian selvennykseks kuvan kanssa et ei jää epäselvyyksii siitä mitä kohtaa mä tarkotan.
Eli tosta kohtaa piti saada peltiä pikkusen sisäänpäin ku jousi hankas siitä kohtaa tohon tunneliin. Siihen ei varmasti olis kumivasara riittäny, koska tosiaan tolla lekalla sai jonkun aikaa takoo ennenku sitä oli saanu ees pikkusen painumaan sisään.
Ja tietty riippu et mitenkä pahasti sulla otti se kiinni. Jos se ihan pikkusen vaa hankas ja kuulu ääni ku enemmän jousti, ni ei sillon varmaan tarvii noin rankkoja työvälineitä, mut tossa kuulu kiva rahina jos vähä perää paino kädellä alas.
P.S Huomaa tunkin merkki. Näitä hommia ei lähetä millään paskoilla vehkeillä tekemään.

-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Ma Heinäkuu 25. 20:45:33 2005
Mulla on tosiaan Escortti joten saattaa olla vähän eroa Sierran iskari tolppiin...
-
heRSe
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja heRSe » Ti Heinäkuu 26. 10:05:25 2005
juu näyttäshän noita olevan eskoonki

Tais PF:ssa olla oikeen parin sivun mainosjuttu noista AVO:n satseista ja sen mukaan niiden saatavuus olis aika laaja fordeihin! onkohan kellään clubilaisella omassa eskossa alla mokomaa sarjaa? lähinnä olisin kiinnostunu tommosista ihan käytännön asioista kuten rakennemuutoksista, asennuksesta ym...
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » Ti Heinäkuu 26. 21:43:44 2005
TuunaavaAmis kirjoitti:
P.S Huomaa tunkin merkki. Näitä hommia ei lähetä millään paskoilla vehkeillä tekemään.


Biltema

Miten on muuten sillä toiminu alusta, varmaan ok? Meinasin ite GAZin sarjaa ja Weitec ja Koni myös mielessä.
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ti Heinäkuu 26. 22:36:27 2005
-
janneke
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja janneke » Ti Heinäkuu 26. 23:13:51 2005
Laze kirjoitti:TuunaavaAmis kirjoitti:
P.S Huomaa tunkin merkki. Näitä hommia ei lähetä millään paskoilla vehkeillä tekemään.


Biltema

Miten on muuten sillä toiminu alusta, varmaan ok? Meinasin ite GAZin sarjaa ja Weitec ja Koni myös mielessä.
Eipä tuo oo mitää valitellu ja kyl itekki tykkään. Cossu ei pahemmin kallistu mutkissa ja ottaa töyssyt pehmeesti. Tosin ei toi alusta oo ollu alla vasta ku jotain 2000km, en tiiä sit miten laadukkaita noi muuten on (ruostuuko helposti, jne). Hintaa ainaki on saman verran ku muissaki merkeissä.
Nii ja toi tunkki on muuten ollu yllättävän hyvä ku ottaa huomioon et se makso vaa 10€. En kyl tosin niin paljo siihen luota että jättäsin laittamatta pölkkyy auton alle jos siellä pitää jotain renkaan vaihtoo ihmeellisempää tehä.
Höpö höpö, taitaa toi salamavalo vaa pikkusen heijastaa siitä ja se näyttää siltä et siin ois muka ruostetta.

-
Perkele
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Perkele » Ma Toukokuu 31. 16:04:40 2010
Nostetaas vanhaa keskustelua taas pöydälle.
Mitäs laki sanoo noista kynäjousista esim. cossueskon kohdalla jossa takajousi aluperin erillään. Auton alla on nyt GAZ GHA sarja apujousilla ja hyvin pelittää eikä ota kiinni mihinkään mutta tarvitsisi pikkuhiljaa käydä konttorilla näytillä. Meneekö -94:n läpi noilla vai vaihdanko vanhat alle vai yritänkö voidella inssiä kossupullolla?
Jostain löysin tietoa että vasta -96--> pitää olla TUV-hyväksytty alustasarja?
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
jappes
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Viesti
Kirjoittaja jappes » Ti Kesäkuu 1. 22:43:07 2010
Ei tarvii inssi mitään voitelupulloa escon kohdalla, mutta voi ilahtua jos sille sen viet. Tosin muutoskatsastus pitää tehdä jos alustaa ei otteessa merkattu ennen.
Ei vaadi hyväksyntälappua, koska ton aikakauden autoissa ei viellä ollut väliä.
Se riittää että valmistaja on tehnyt/suunnitellut ne kyseiseen automalliin alustan, eikä ole oma tekeleet tai itse hitsatut mistään. siitä jotkut ovat tarkkoja ettei jousi pääse heikumaan kun auto ylhäällä, mutta sulla apujouset niin ei varmaan heilu. Takana sitä tosin ei yleensä edes katsota kun auto nosturilla perä alhaalla, mutta edessä kyllä.
-
Miqe
- Viestit: 73
- Liittynyt: To Kesäkuu 23. 19:42:20 2005
Viesti
Kirjoittaja Miqe » Ke Elokuu 4. 18:40:38 2010
Onkos kellään ollut tapausta että iskarin yläpää näyttää takana
tältä?
Omassa ei ole noin paha mutta sormen mentävä reikä löytyy. Onko tuohon saatavana korjauspalaa, vai pitääkö itse alkaa rakentamaan? Tuollaseen ei mielellään kynätolppaa ala ruuvaan kiinni.
-
vauhtipete
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Viesti
Kirjoittaja vauhtipete » Ke Elokuu 4. 19:45:09 2010
Miqe kirjoitti:Onkos kellään ollut tapausta että iskarin yläpää näyttää takana
tältä?
Omassa ei ole noin paha mutta sormen mentävä reikä löytyy. Onko tuohon saatavana korjauspalaa, vai pitääkö itse alkaa rakentamaan? Tuollaseen ei mielellään kynätolppaa ala ruuvaan kiinni.
Kuuluu sierran perus ruostepaikkoihin
Korjauspaloja en ole kyllä kysellyt mistään.
Kannattaa vähän vahvistaa tota aluetta jos meinaa antaa kunnolla kyytiä autolle kun toi ei mitään järin paksua peltiä ole.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
Miqe
- Viestit: 73
- Liittynyt: To Kesäkuu 23. 19:42:20 2005
Viesti
Kirjoittaja Miqe » To Elokuu 5. 7:59:30 2010
vauhtipete kirjoitti:Miqe kirjoitti:Onkos kellään ollut tapausta että iskarin yläpää näyttää takana
tältä?
Omassa ei ole noin paha mutta sormen mentävä reikä löytyy. Onko tuohon saatavana korjauspalaa, vai pitääkö itse alkaa rakentamaan? Tuollaseen ei mielellään kynätolppaa ala ruuvaan kiinni.
Kuuluu sierran perus ruostepaikkoihin
Korjauspaloja en ole kyllä kysellyt mistään.
Kannattaa vähän vahvistaa tota aluetta jos meinaa antaa kunnolla kyytiä autolle kun toi ei mitään järin paksua peltiä ole.
Onkos jotain vinkkiä miten noita kannattas vahvistaa? Ei ole tarvinnu aiemmin tehdä muuta kuin pohjan ja helmojen ruostereikien paikkausta.
-
vauhtipete
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Viesti
Kirjoittaja vauhtipete » Ti Elokuu 10. 19:21:49 2010
Jos vähän lainaan AnttiT:n kuvaa niin jotain
tollasta tukea kun sinne hitsailee niin ei varmasti ainakaan pahaa tee.
Ja vanhat saumat vahvistaa kun ne pellit on vaan pistehitseillä kiinni alunperin.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
Nicki
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 26. 17:33:40 2007
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Nicki » Su Toukokuu 27. 11:28:22 2012
AVO:ja tuossa topicin alussa mainostettiin kovastikin, ja semmoiset escortiin olisi saatavillakin.
Kysymys kuuluukin että ampuuko yli laittaa 130hp etuveto escortiin 1000e alusta? Vai tyydynkö ihan normi settiin, ku niitä puolet halvemmalla saa?
ps. mistä noita AVO:ja kannattaa tilata jos sille tielle lähtee?
Escort -92, 1,8 zetec
-
Posmo
- Viestit: 2397
- Liittynyt: Su Huhtikuu 22. 20:22:20 2007
- Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja Posmo » Su Toukokuu 27. 17:48:11 2012
ApexXxi kirjoitti:AVO:ja tuossa topicin alussa mainostettiin kovastikin, ja semmoiset escortiin olisi saatavillakin.
Kysymys kuuluukin että ampuuko yli laittaa 130hp etuveto escortiin 1000e alusta? Vai tyydynkö ihan normi settiin, ku niitä puolet halvemmalla saa?
ps. mistä noita AVO:ja kannattaa tilata jos sille tielle lähtee?
Saattaa mennä vähän aiheen vierestä, mutta mulla on AVO:n sarja Sierraan odottamassa huoltoon laittoa. Jotenkaan ei silmämääräisesti laadulla häikäise?? iskarien kiinnityspuslat venyneet, jousien kierrelautaset lukitaan muoviruuveilla ja pari iskaria vuotaa öljyä. Uskon kyllä että käytössä ihan hyvää tavaraa, mutta jos nyt pitäisi päättää niin päätyisin varmaan GAZiin. 130hp escoon riittäisi todennäköisesti joku vähän "kevyempikin" sarja, tosin onhan korkeussäätö yms. mukavaa.
'86 iS -> Gr.A
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
-
RD
- Viestit: 1863
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 14:15:38 2008
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja RD » Su Toukokuu 27. 19:26:27 2012
Posmo kirjoitti:
Saattaa mennä vähän aiheen vierestä, mutta mulla on AVO:n sarja Sierraan odottamassa huoltoon laittoa. Jotenkaan ei silmämääräisesti laadulla häikäise?? iskarien kiinnityspuslat venyneet, jousien kierrelautaset lukitaan muoviruuveilla ja pari iskaria vuotaa öljyä. Uskon kyllä että käytössä ihan hyvää tavaraa, mutta jos nyt pitäisi päättää niin päätyisin varmaan GAZiin. 130hp escoon riittäisi todennäköisesti joku vähän "kevyempikin" sarja, tosin onhan korkeussäätö yms. mukavaa.
Mitä kautta pistät huoltoon? Aattelin, kun renkaita vaihdellessa kattelin niinkun ois kans yks iskari vuotanut...puslia en o kummemmin ihmetellyt. Enkä ostanut sarjaa mistään liikkeestä.
Jäykkyyssäädöistä huolimatta on kadulla aika pirun kova alusta. Ahvenistolla toimii kyllä aivan mainiosti!
Sierra Cosworth ´89
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
-
Posmo
- Viestit: 2397
- Liittynyt: Su Huhtikuu 22. 20:22:20 2007
- Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja Posmo » Su Toukokuu 27. 21:51:25 2012
RD kirjoitti:Posmo kirjoitti:
Saattaa mennä vähän aiheen vierestä, mutta mulla on AVO:n sarja Sierraan odottamassa huoltoon laittoa. Jotenkaan ei silmämääräisesti laadulla häikäise?? iskarien kiinnityspuslat venyneet, jousien kierrelautaset lukitaan muoviruuveilla ja pari iskaria vuotaa öljyä. Uskon kyllä että käytössä ihan hyvää tavaraa, mutta jos nyt pitäisi päättää niin päätyisin varmaan GAZiin. 130hp escoon riittäisi todennäköisesti joku vähän "kevyempikin" sarja, tosin onhan korkeussäätö yms. mukavaa.
Mitä kautta pistät huoltoon? Aattelin, kun renkaita vaihdellessa kattelin niinkun ois kans yks iskari vuotanut...puslia en o kummemmin ihmetellyt. Enkä ostanut sarjaa mistään liikkeestä.
Jäykkyyssäädöistä huolimatta on kadulla aika pirun kova alusta. Ahvenistolla toimii kyllä aivan mainiosti!
Laitan (tai oikeastaan laitoin jo) laatikkoon ja pistän britteihin menemään. RS270:llä oli vissiin myös pari vuotavaa AVO:a, ja eikö AkiS:iltakin mennyt vuotavat AVO:t vaihtoon?? Aika paljon tuntuisi vikaa näissä olevan.. Mulla ei ole ajossa nuo vielä olleet niin en jäykkyydestä tiedä. Tosin rata-autoon tulevat niin mukavuus sivuseikka.
'86 iS -> Gr.A
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
-
Nicki
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 26. 17:33:40 2007
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Nicki » Ma Toukokuu 28. 8:38:12 2012
Kiitos rehellisistä mielipiteistä. Pitää kattoa missä hinnoissa noi gaz.t liikkuu, eli antaako lompakko myöten.
Onhan nuo kuitenkin huollettavat nuo avotkin ja kaveri huoltaa noita töikseen niin ei hätää sen puoleen.
Escort -92, 1,8 zetec
-
RS270
- Viestit: 1541
- Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009
Viesti
Kirjoittaja RS270 » Ma Toukokuu 28. 16:13:37 2012
Niin kuka ja missä huoltaa AVOja?
Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
-
Posmo
- Viestit: 2397
- Liittynyt: Su Huhtikuu 22. 20:22:20 2007
- Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja Posmo » Ma Toukokuu 28. 18:13:32 2012
Itse ajattelin hakea omiin AVOihin jostain toiset kierreholkkilautaset jotta saa asianmukaisesti lukittua nuo jousilautaset paikoilleen. Itse kierreholkeissakin on ihan vähän väljyyttä havaittavissa (olivat pintaruosteessa) joten estää väljistymistä kun on kunnolla kiinni.
RS270 kirjoitti:Niin kuka ja missä huoltaa AVOja?
Olen selvitellyt tuota brittien päätä, ja ajattelin itse lähettää tehtaalle huollettavaksi. Lähetyskulut edestakas 15kg (mahtuu 5 iskaria justiinsa.) paketille n. 90€, huolto ilmeisesti hyvin halpaa. Kävin AVO:n kanssa keskustelua aiheesta viime vuonna. ja esim. taka-iskarin TÄYDELLINEN uusiminen (kaikki uutta) maksaa 45£/kpl. Etuset maksaa vähän enemmän, mutta tuskin tarvii ihan kaikkea laittaa uusiksi kuitenkaan. Yleensä kunnostushinta taisi olla jotain 15-20£/iskari, mikä on hyvin kohtuullista. Iskarin varsi on kallein osa vaihtaa joten jos se on kunnossa, niin ei pitäisi maksaa tuota enempää.
Jos joku haluaa kimppalähetystä tms. junailla AVOille, niin voi otta YV yhteyttä. Pahoittelen jos meni offtopiciksi.
'86 iS -> Gr.A
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Viesti
Kirjoittaja hoopee » Ma Toukokuu 28. 20:18:06 2012
Kannattaa Tuningstudiolta/Paavo Mäkinen kysellä tuota huoltohommaa.
Hän on monta vuotta tehnyt (kehitys)yhteistyötä Avon kanssa.
-
RS270
- Viestit: 1541
- Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009
Viesti
Kirjoittaja RS270 » Ma Toukokuu 28. 20:49:30 2012
Niin meinasin että onko suomessa joku paikka? Joku muu kun toi tuning studio? Sinne kerran laitoin postia, mutta eipä tullu mitään vastausta.
Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Viesti
Kirjoittaja hoopee » Ma Toukokuu 28. 23:19:27 2012
RS270 kirjoitti:Niin meinasin että onko suomessa joku paikka? Joku muu kun toi tuning studio? Sinne kerran laitoin postia, mutta eipä tullu mitään vastausta.
Mulle vastaa. Voin kysellä asiaa.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Viesti
Kirjoittaja hoopee » Su Kesäkuu 3. 16:09:34 2012
hoopee kirjoitti:RS270 kirjoitti:Niin meinasin että onko suomessa joku paikka? Joku muu kun toi tuning studio? Sinne kerran laitoin postia, mutta eipä tullu mitään vastausta.
Mulle vastaa. Voin kysellä asiaa.
Huolto tehtaalla.