Is:n tyhjäkäyntisolenoidi

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Is:n tyhjäkäyntisolenoidi

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Lokakuu 25. 19:14:32 2005

Kumpaan liittimeen tulee virta ja kumpi menee boksille? Täytyis kytkeä tuo venttiili tuohon Dta:n kylkeen!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

kondis
Viestit: 77
Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 1:44:47 2003
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja kondis » Ti Lokakuu 25. 19:46:03 2005

sille puolelle missä on se kiinnitin klipsu tulee virta.
Ford Sierra is -86 projekt
Jäsen #1001

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » Ti Lokakuu 25. 21:23:13 2005

Mittaa siitä venalle tulevalta johdolta. Toisen pitäs tulla suoraan 12V jännite ja boksi pätkii maita silleen, että vena saa eripitusia pulsseja. joilla se aukeaa asteittain.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ke Lokakuu 26. 14:16:23 2005

TeRoK kirjoitti:Mittaa siitä venalle tulevalta johdolta. Toisen pitäs tulla suoraan 12V jännite ja boksi pätkii maita silleen, että vena saa eripitusia pulsseja. joilla se aukeaa asteittain.
Mites mittaat, kun ei ole vielä johtoja? Pitäis nääs vetää johdot. siksi kyselin!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Lokakuu 26. 16:19:55 2005

Mun mielestä se venttiili toimii molemmin päin.
Jäsen #606

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » Ke Lokakuu 26. 17:55:56 2005

Ei toimi molemmin päin vaan taitaa jopa kämähtää jos pistää väärin päin.
Tai sitten ei vaan toimi. Siinä kai on joku diodikin sisällä.
juujuu, että johdot uupuu vielä vallan.
Onkohan noissa sitte eroja puolisuudessa kun kattelin korpparin manuaalia ni mun mielestä siinä on just toisin päin toi napaisuus kuin mitä kondis sano.

Noin päin--->ICV
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

jarkkoscosworth
CRSC jäsen 2015
Viestit: 347
Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja jarkkoscosworth » Ke Lokakuu 26. 21:40:11 2005

Niissä tyhjäk. venttiileissä on melkein aina diodi sisällä mikä poistaa kelan aiheuttamia jännitepulsseja. Ilman diodia saattaa rikkoa ecusta ohjaintransistorin. Jos laitat jännitteen väärinpäin on diodi myötäsuunnassa eli johtaa plussasta suoraan maihin, tämä tietty polttaa diodin tai vähintään sulakkeen.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.

kondis
Viestit: 77
Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 1:44:47 2003
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja kondis » Ke Lokakuu 26. 23:03:43 2005

TeRoK kirjoitti:Ei toimi molemmin päin vaan taitaa jopa kämähtää jos pistää väärin päin.
Tai sitten ei vaan toimi. Siinä kai on joku diodikin sisällä.
juujuu, että johdot uupuu vielä vallan.
Onkohan noissa sitte eroja puolisuudessa kun kattelin korpparin manuaalia ni mun mielestä siinä on just toisin päin toi napaisuus kuin mitä kondis sano.

Noin päin--->ICV
autodata ilmoitti tuon tiedon mitä aikasemmin kerroin.
Ford Sierra is -86 projekt
Jäsen #1001

Vastaa Viestiin