kaasari dohc

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

kaasari dohc

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Joulukuu 26. 17:35:13 2005

nyt on jonkun muun aika kertoo/arvailla mikä on kun ei tuu kipinää??

boxista tulevat johdot on kytketty niille kuuluviin paikkoihin (ei niitä liittimiä oikeen väärin saa) ja testattu myös että johdot on ehjät.

koitettu kahdella boksilla mutta ei vaan anna kipinää..

mikä neuvoksi???
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ma Joulukuu 26. 22:08:01 2005

hmm.... Se anturi mikä mittailee sitä kampuran vaihdelootan päässä olevaa limppua? Hall vai induktiivinen mikäpä ikinä lieneekään. Joku joka tietää niin kertoo samalla miten sen toiminta mitataan kotikonstein....

Niin ja onko tuossa kaasarissa erillistä sytytyksenohjauslaatikkoa vai oletko vaihdellut vain sytytysyksikköä?

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Joulukuu 26. 22:22:42 2005

siin on vaan yks boxi mikä ohjaa sytytystä.

jos muistan oikein niin anturin ohmit olis 300k tai sit ei?????
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Joulukuu 29. 12:36:35 2005

eikö kellään oo mitään ideaa et mikä vois olla vikana??
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Joulukuu 29. 13:23:31 2005

entäs jos muuttaa ton kaasarin ruiskux.. mitä tarvii muuttaa tai vaihtaa kun imusarja ja kansi??

entäs jos laittaa MS:än niin mites onnistuu??
tarviiko muuttaa triggeripyörä vai toimiiko alkuperänen??
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » To Joulukuu 29. 18:41:02 2005

Rahtinalle kirjoitti:entäs jos muuttaa ton kaasarin ruiskux.. mitä tarvii muuttaa tai vaihtaa kun imusarja ja kansi??

entäs jos laittaa MS:än niin mites onnistuu??
tarviiko muuttaa triggeripyörä vai toimiiko alkuperänen??
Taitaapa DOHCissa olla se triggeripyörä mallia 36-1 joten Megasquirt'n'sparkin (vai extra) saa suoraan toimimaan sen kanssa, noissa uusissa EDIS virityksissä on samanlainen.

Enpä tiedä mitä eroa kansissa on, ruiskussa on ainakin suuttimet suoraan kannessa kiinni, kaasarista tuskin löytyy niille koloja.... Jostain on jäänyt mieleen että ruiskussa olisi hieman kireämmät nokat...

Itekki tarkoitus kyhätä DOHC turbo megaruutalla (joskus kun rahat sallii), kaikki muut osat on tuossa levällään johtosarjaa myöten mutta kone on vielä autossa kiinni....

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Joulukuu 29. 20:20:45 2005

toi MS II?? mitä eroo sparkilla extralla ja tolla II:lla????
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Su Tammikuu 1. 20:29:54 2006

Rahtinalle kirjoitti:toi MS II?? mitä eroo sparkilla extralla ja tolla II:lla????
Siis tuo spark ja extra on niitä ohjelmia joita käytetään tuossa MS II:ssa.... Eiköhän tuostakin ole ollut juttua, haulla varmasti löytyy

Vastaa Viestiin