F-250 4x4 7.3 turbodiesel

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

cosworthman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
Paikkakunta: Pinehill

F-250 4x4 7.3 turbodiesel

Viesti Kirjoittaja cosworthman » Ti Tammikuu 10. 23:10:31 2006

Onkos kukaan pelannu Näiden V8 dieseleiden kanssa? overdrivellä on kyllä juttua ja tietoa mut ihan mielenkiinnosta kyselen.. Lauantaina olis tarkoitus hakea tollanen projekti talliin. Motti hajalla, mukaan tulee ehjä. alkuperäinen kone on ekoja turboja, esikammiokone ja mukaan tulee powerstroke suorasuihku kone.
#350

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Tammikuu 10. 23:33:45 2006

Vee niinko... Paljos tuossa on vääntöä? 700Nm? Tuossa kylillä on yhdellä jantterilla uudehko Fordin Econovan tuommoisella yli seitsen-litraisella turbo-dieselillä ja kahdensadan nopeuksia hätyyttelee sellaisella aerodynamiikan huippukeksinnöllä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

cosworthman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
Paikkakunta: Pinehill

Viesti Kirjoittaja cosworthman » Ke Tammikuu 11. 11:11:28 2006

MouTine kirjoitti:Vee niinko... Paljos tuossa on vääntöä? 700Nm? Tuossa kylillä on yhdellä jantterilla uudehko Fordin Econovan tuommoisella yli seitsen-litraisella turbo-dieselillä ja kahdensadan nopeuksia hätyyttelee sellaisella aerodynamiikan huippukeksinnöllä.
Vee voimaa parhaimmillaan.. dodge cummins oli toinen vaihtoehto, parilla kaverilla on sellaset.. Mut ford-mies valitsi kuitenkin äffäläisen..
480 lb/ft on vakiona eli jotain 650nm, lastulla saa mallista riippuen noin 100 lb/ft 125hp lisää :twisted:
#350

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ke Tammikuu 11. 11:35:09 2006

kyllähä tosta varmaa sais ihan pikku panostuksella hyvän laitteen trailerin eteen 8)

cosworthman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
Paikkakunta: Pinehill

Viesti Kirjoittaja cosworthman » Ke Tammikuu 11. 18:13:11 2006

ytte kirjoitti:kyllähä tosta varmaa sais ihan pikku panostuksella hyvän laitteen trailerin eteen 8)
Hieman lastua, isoa cooleria ja putkistoa..aluksi.. :wink:
#350

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Ke Tammikuu 11. 20:12:51 2006

Perskule!!
Oikein mieltä lämmittää tuollanen järkevä fordistin valinta. Itelläkin mielessä ollu tollasen hankkiminen joku vuosi kun luopuu tuosta mitsuzipistä.. Ois kiva ku ois lava-autossa vääntöö enemmä ku traktoreissa.
Onnittelut merkissä pysymisestä :!:
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ke Tammikuu 11. 20:58:00 2006

cosworthman kirjoitti:
ytte kirjoitti:kyllähä tosta varmaa sais ihan pikku panostuksella hyvän laitteen trailerin eteen 8)
Hieman lastua, isoa cooleria ja putkistoa..aluksi.. :wink:
http://www.cumminsracing.com/Video_Page.html

tuolta muutama video inspiraation nostoon :D

Vastaa Viestiin