F-250 4x4 7.3 turbodiesel
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
F-250 4x4 7.3 turbodiesel
Onkos kukaan pelannu Näiden V8 dieseleiden kanssa? overdrivellä on kyllä juttua ja tietoa mut ihan mielenkiinnosta kyselen.. Lauantaina olis tarkoitus hakea tollanen projekti talliin. Motti hajalla, mukaan tulee ehjä. alkuperäinen kone on ekoja turboja, esikammiokone ja mukaan tulee powerstroke suorasuihku kone.
#350
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Vee niinko... Paljos tuossa on vääntöä? 700Nm? Tuossa kylillä on yhdellä jantterilla uudehko Fordin Econovan tuommoisella yli seitsen-litraisella turbo-dieselillä ja kahdensadan nopeuksia hätyyttelee sellaisella aerodynamiikan huippukeksinnöllä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
Vee voimaa parhaimmillaan.. dodge cummins oli toinen vaihtoehto, parilla kaverilla on sellaset.. Mut ford-mies valitsi kuitenkin äffäläisen..MouTine kirjoitti:Vee niinko... Paljos tuossa on vääntöä? 700Nm? Tuossa kylillä on yhdellä jantterilla uudehko Fordin Econovan tuommoisella yli seitsen-litraisella turbo-dieselillä ja kahdensadan nopeuksia hätyyttelee sellaisella aerodynamiikan huippukeksinnöllä.
480 lb/ft on vakiona eli jotain 650nm, lastulla saa mallista riippuen noin 100 lb/ft 125hp lisää

#350
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
-
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
- Paikkakunta: Suomen hollanti
Perskule!!
Oikein mieltä lämmittää tuollanen järkevä fordistin valinta. Itelläkin mielessä ollu tollasen hankkiminen joku vuosi kun luopuu tuosta mitsuzipistä.. Ois kiva ku ois lava-autossa vääntöö enemmä ku traktoreissa.
Onnittelut merkissä pysymisestä
Oikein mieltä lämmittää tuollanen järkevä fordistin valinta. Itelläkin mielessä ollu tollasen hankkiminen joku vuosi kun luopuu tuosta mitsuzipistä.. Ois kiva ku ois lava-autossa vääntöö enemmä ku traktoreissa.
Onnittelut merkissä pysymisestä

#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu

-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
http://www.cumminsracing.com/Video_Page.htmlcosworthman kirjoitti:Hieman lastua, isoa cooleria ja putkistoa..aluksi..ytte kirjoitti:kyllähä tosta varmaa sais ihan pikku panostuksella hyvän laitteen trailerin eteen
tuolta muutama video inspiraation nostoon
