Tutkiskelin vehkeen sielunelämää tuossa kun sain sen pitkästä aikaan talliin ( siivosin, että mahtuu edes 1 auto 2 auton talliin

). Kokeilin paineilmalla ohjata kelloa, about 2 barilla, ja huomasin että portti aukeaa kokonaan, mutta sulkeutuessa jää useimmiten about puoliväliin. Riippuu vähän miten ilmaa päästää pois, joskus menee kiinni saakka kovan klopsahduksen kanssa. Onko se ahtimen portti sellainen että siellä jokin jumittaa helposti, vaiko tuo kello, joka on originaali.
Kesällä yritin nostaa paineita, yli 1 barin en päässyt millään, ja välillä tuntuu ettei meinaa heti kerätä paineita kun polokasee...
Pitää varmaan tilata se -31 kello, tehdä sähköinen ohjaus ahdoille, ja käyttää ahti huollossa.
Onko kokemuksia tuosta Collins merkkisestä -31 kellosta, näyttää edukkaalta ( alumiinia ja avattava ?
p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03