cobran hälyn asennuksesta

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

cobran hälyn asennuksesta

Viesti Kirjoittaja cossuton » La Maaliskuu 18. 20:11:33 2006

Pari yksityiskohtaa jos joku voisi paljastaa (tiedothan ei mitenkään salaisia, kun niitä saa mm. asentajilta). Tässä "paperilla" on sitten helmpompaa ja voi tulostaa asennukseen mukaan, toinen vaihtoehto soittaa tosiaan johonkin hälyasennusfirmaan ja kysyä, mutta niitä ei tuu mihinkään paperille kuitenkaan laitettua.

Jep eli asiaan:

Ootteko kytkeneet ajoneston b.pumpun releen jälkeen vai ennen eli laitanko suoraan pumpulta tulevan virtapiuhan väliin vai sen jälkeen? Jostain luin että ei kannattaisi heti väliin laittaa..? Ja piuhojen väriä..?

Entäpä nämä keskuslukot? Onko escortti "miinusohjattu"-mallia? Ja mihinköhän olis hyvä vetää johdot, kun autossa on tosiaan jo keskuslukko?

Kaikki muu onkin jo oikeestaan tarkkaan tiedossa, mutta noi vielä askarruttaa..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » La Maaliskuu 18. 21:25:22 2006

Ehdottomasti pumpun releen ohjaukseen. Tuskin häly kestää pumpun ottamaa yli 10A:n virtaa, vaikka ovatkin toiset suunniteltu kestämään normaalia suurempia virtoja.

Muistaakseni Escorttin on ynnä-ohjattu. Näin muistelin kun aikoinaan kyselin samaa asiaa Sierran johdotusten perään. Eikö se paras paikka olisi ryöstää johdot esille jomman kumman etujalkatilan sivumuovin takaa.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

JJR
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Huhtikuu 7. 21:55:21 2003
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJR » Su Maaliskuu 19. 21:42:22 2006

Ite kyl muistaakseni kytkin Cobran hälyn nimenomaan suoraan bensapumppuun. Kun sattu oleen häly sopivasti pumpun johdon varrella
ni oli helppo lykkiä väliin. Ja kun rele oli vielä kivasti autronickin johtosarjassa ni ei jaksanu säätää.

Paljoa ei ole ajoa ollut, n kk verran, mutta sen ainakin on kestänyt.
Fordissa kaikki osat on kuluvia. :P

Vastaa Viestiin