Lambdojen eroista?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Lambdojen eroista?

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Huhtikuu 19. 8:50:06 2006

Onko kukaan koskaan perehtynyt, millaisia eroja eri valmistajan lambdoissa on? Varsinkin kiinnostaa mitä eroa on Boschin perus neli-johtoisten, eri tuotenumeron loppuosalla olevien lambdojen välillä?

Orkkis on Bosch ja yleismallinen on myös Bosch, mutta se pirun numeron loppuosa on hivenen eri? Onko ne jotenkin skaalattu eri jäännitteelle?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Voortikari
Viestit: 1219
Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Voortikari » Ke Huhtikuu 19. 21:43:23 2006

Joissakin malleissa on ainakin lambdan lämmityksessä eroja ( 4 napaisessa)
Ainut auto on ford. Kaikki muut on halpoja kopioita

Vastaa Viestiin