Miinus navan liitin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jackass
Ylläpitäjä

Miinus navan liitin

Viesti Kirjoittaja Jackass » Ke Kesäkuu 28. 18:16:16 2006

Että näin pääs sit käymään. Joku oli korjauksen yhteydessä (siis minä) unohtanu sit kiristää akun miinus navan liittimen kunnolla. Eihän siitä hyvä seuraa nyt on akku ja laturi sökö. Että näin meillä. :D

Mutta virheistähä sitä oppii ja ku tarpeeks kirpasee nii varmaan muistaa. :lol:

olafu

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Kesäkuu 28. 19:17:16 2006

Hmh, miten se akunkin on hajottanut?
Asiasta toiseen, mulla on ainakin taunuksessa miinuskenkä vallan vailla kiristyspulttia. Laihialainen pääkytkin, jos sattuu käymään niin että käry nousee jostain niin sen saa nopsaan irti.
Jäsen #606

Timo

Viesti Kirjoittaja Timo » Ke Kesäkuu 28. 19:27:07 2006

hups.

jäsenkeskustelualueen aihe? :roll:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Jackass
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jackass » Ke Kesäkuu 28. 23:22:30 2006

olafu kirjoitti:Hmh, miten se akunkin on hajottanut?
Asiasta toiseen, mulla on ainakin taunuksessa miinuskenkä vallan vailla kiristyspulttia. Laihialainen pääkytkin, jos sattuu käymään niin että käry nousee jostain niin sen saa nopsaan irti.
No ku se miinus johto ollu irti ni laturi on korventanu akun ensiks kuivaks. No me tietenki pumpattii siihen pari litraa akkuvettä joka haihtu parissa päivässä kokonaan. ELi ilmeisesti akussa ei ole enää happoa jäljellä. Ja tästä tuloksena enää ei akun valo syty kojelautaan, jep lamppu tsekattu ja toimii eli laturi meni sit samalla.

PS. ei tää ny juurikaan tekniikkaan liity mut hyväksytään siirto tän kerran.

Vastaa Viestiin