Miten lava on kiinni? (P100)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Miten lava on kiinni? (P100)
Eli miten tuo lava on kiinni ja minkälainen runko tuossa takapäässä on? Ilmeisesti kuitenkin pultattavissa irti, vai?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
-
-
Porukoiden pihassa seisoo konevikainen P100...1,8 dieselistä oli menny kuulemma öljypumpun kulmavaihde...mikä lie sen rikkonu.
Olen tässä mietiskelly voisko siihen tehdä juutaksen ruman kopperon lavan tilalle, takaseinäks sellanen ramppi mitä pitkin sais jääratapyörää yms. mukavasti sisään. Jos vaan riittävästi käyttöä ilmaantuis niin siinä ois yks projektinpoikanen.
Olen tässä mietiskelly voisko siihen tehdä juutaksen ruman kopperon lavan tilalle, takaseinäks sellanen ramppi mitä pitkin sais jääratapyörää yms. mukavasti sisään. Jos vaan riittävästi käyttöä ilmaantuis niin siinä ois yks projektinpoikanen.
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viesti:
Se on kuudella torxilla kiinni, kaks takana, kaks pyörien etureunan kohdilla ja kaks edessä.
Takimmaiset ja etummaiset ovat helppoja, mutta keskimmäisiin ainakin itse tarvitsin olutta ja hitsiä muutaman tunnin jatkuvalla syötöllä...
Johdot lähtevät liittimistä ja tankin täyttöletku on kahdella ruuvilla kiinni.
Takimmaiset ja etummaiset ovat helppoja, mutta keskimmäisiin ainakin itse tarvitsin olutta ja hitsiä muutaman tunnin jatkuvalla syötöllä...

Johdot lähtevät liittimistä ja tankin täyttöletku on kahdella ruuvilla kiinni.
Mertie pub & 3D