Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ma Joulukuu 25. 0:37:45 2006
eli nyt kysytään kokeneilta. minkä ahtamattoman auton vakio kaasuttimen ootte saanut toimimaan
turbokäytössä ihan pelkällä painekotelon teolla? ei puhuta tuplista. olis tuossa taasen yksi hauska rojekti ehkä työn alla ja 12 tunnin turbotus tulee ehkä myös tänävuonna

ei tosin tuo ss/rc rojekti kuitenkaan
-
Turbiini
- Viestit: 625
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
- Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Turbiini » Ma Joulukuu 25. 8:39:00 2006
pistä imupuolelle kaasari ni pitäis pelata mikä vain.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!
-
voicecoil
- Viestit: 231
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 14:34:26 2004
- Paikkakunta: naarajärvi
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja voicecoil » Ma Joulukuu 25. 9:33:44 2006
2.0 taunus kaasari mekaanisella kakkoskurkulla toimii ainakin mallikkaasti, kun vain muistaa seuraavat jutut.kuminen neulaventtiilin pää,muoviset kohot,ehjä kohokammion tiiviste.nämä seikat kyllä pätevät kaikkiin kaasuttimiin,jotka ovat mekaanisilla läpillä.joku jostain oli jopa viritellyt alipainekaasuttimenkin turbolle toimivaksi jotenkin koteloimalla sen koko kaasuttimen .
irc galleria voicecoil
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ma Joulukuu 25. 13:22:34 2006
ei enään imupuolelle.. edellinen 12 tunnin turbo fiesta jos muistatte oli saabin strömbergillä... niin ja mun järkeen ei edelleenkään mene "koko kaasuttimen koteloiminen" eihän se ole edes mahdollista.
-
Mikke
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikke » Ma Joulukuu 25. 13:34:30 2006
voicecoil kirjoitti:2.0 taunus kaasari mekaanisella kakkoskurkulla toimii ainakin mallikkaasti, kun vain muistaa seuraavat jutut.kuminen neulaventtiilin pää,muoviset kohot,ehjä kohokammion tiiviste.nämä seikat kyllä pätevät kaikkiin kaasuttimiin,jotka ovat mekaanisilla läpillä.joku jostain oli jopa viritellyt alipainekaasuttimenkin turbolle toimivaksi jotenkin koteloimalla sen koko kaasuttimen .
Mulla oli ainakin tollanen weberin mekaninen kaks kurkkunen.. tais olla muistaakseen DGV mallia.. Iso neulaventtiili ja uudet tiivisteet sinne ni pitäis vorkkii. ainoo huono asia oli että en oikein saanut ryyppyä siihen.. kun olisi taas pitänyt vetää se tanko siitä painekotelon läpi ja mites sitte sen taas tiivistät.

Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ma Joulukuu 25. 13:47:48 2006
<siipicossu> kirjoitti:voicecoil kirjoitti:2.0 taunus kaasari mekaanisella kakkoskurkulla toimii ainakin mallikkaasti, kun vain muistaa seuraavat jutut.kuminen neulaventtiilin pää,muoviset kohot,ehjä kohokammion tiiviste.nämä seikat kyllä pätevät kaikkiin kaasuttimiin,jotka ovat mekaanisilla läpillä.joku jostain oli jopa viritellyt alipainekaasuttimenkin turbolle toimivaksi jotenkin koteloimalla sen koko kaasuttimen .
Mulla oli ainakin tollanen weberin mekaninen kaks kurkkunen.. tais olla muistaakseen DGV mallia.. Iso neulaventtiili ja uudet tiivisteet sinne ni pitäis vorkkii. ainoo huono asia oli että en oikein saanut ryyppyä siihen.. kun olisi taas pitänyt vetää se tanko siitä painekotelon läpi ja mites sitte sen taas tiivistät.

tota ryyppi hommaa kans mietiskeln kun melkein jokakaasarissa se on semmoinen läpituleva tanko härpäke...