Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
avoesco
- Viestit: 162
- Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja avoesco » Su Heinäkuu 15. 10:49:03 2007
Eli olen tekemässä öljy proppua etuveto escon vaihteistoon
kaipaisin vinkkejä mihin porailen ettei käy vahinkoa

#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)

-
koskar
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
Viesti
Kirjoittaja koskar » Su Heinäkuu 15. 14:44:41 2007
Eikö siitä alemmasta "detent plunger":sta tjsp saa valutettua suurimman osan pois?
EDIT:
Oikean puolimaisin nuoli.
Escort Mk4 "RS2300i"
-
avoesco
- Viestit: 162
- Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja avoesco » Su Heinäkuu 15. 16:21:49 2007
joo mut aattelin et kun tekee propun pohjaan niin saa kaikki pois....
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)

-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » Su Heinäkuu 15. 19:52:16 2007
Runttasin kakkos käyttiksen laatikkoon reiän n.70mm tuosta kuvassa näkyvästä kumihaitarin juuresta eteenpäin. Valu ei ole paksu mutta tiheä kierteisen pienen (M8x1mm)propun siihen saa. proppu ei saa olla pitkä, muuten vaihdetanko menee jumiin

jos loota on irti niin tigillä paksunnos kuoriin niin saa varmistusta asennukseen...
-
avoesco
- Viestit: 162
- Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja avoesco » Ma Heinäkuu 16. 8:36:40 2007
tein reijän laatikon katkon viereen kolmannen pultin jälkeen perästä päin laskien.
Eikä ees menny mihkään "väärään" paikkaan
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)
