6cyl. kiekkamittarin modaus 8cyl. sopivaksi

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

6cyl. kiekkamittarin modaus 8cyl. sopivaksi

Viesti Kirjoittaja jouni » Ma Huhtikuu 14. 22:13:03 2008

Onnistuuko tuollaisen 70-luvun lopun auton alkuperäisen 6cyl. mallin kiekkamittarin modaaminen 8cyl. koneelle sopivaksi?
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Huhtikuu 14. 22:15:50 2008

Sielähän on muistaakseni mittarin sisällä jokin trimmeri jolla saa skaalattua jonnin verran.

Tai sitten hommaat retard-mallin (nelipyttyisen) kierroslukumittarin jolla saat... Mitä hittoa mä selitän, eihän sulla Jouni ole EDIS:tä siinä niin turhaan löpisen.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Vastaa Viestiin