Kierrosrajoitin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

arttu
Ylläpitäjä

Kierrosrajoitin

Viesti Kirjoittaja arttu » Ma Elokuu 25. 19:40:57 2003

Miten tota kun 2.9 sierra pökkää rajoittimelle jo 5000:ssa kierroksessa vaikka sen paras teho on 5500 kierrosta ja teknisten tietojen perustella sen pitäs kiertää 5800 rpm ja sen väännöt tuntuu pers tuntumalla noin 3000 rpm eli niin ku pitääki. Mittaristo on oma joten ei pitäs olla mittarivirheitä ja sytyn perus ennakoita oon yrittäny säätää mutta ei oikein tunnu pelittävän. Olisko jotai kikkoja vielä kokeiltavana.

Aksu
Viesti:

Re:Kierrosrajoitin

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ma Elokuu 25. 23:44:52 2003

Se oma voi näyttää mitä sattuu,siis jos on fordin oma rundikello.Emännän sierrassa kierokset muuttuu kun kanttaa jompaan kumpaan suuntaan vaikka koneessa samana pysyisikin.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Latexi

Viesti Kirjoittaja Latexi » Ti Elokuu 26. 18:16:58 2003

Mä olen aina luullut et kierrosrajotin on siinä kun kaasupoljin ei painu enää syvemmälle... :D

arttu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja arttu » Ti Elokuu 26. 20:53:42 2003

En tierä mikä sille nyt tuli koska sei ei lähteny kirvelläkää käyntiin ei edes pensapumppu pyöräähtäny ja kuitenki ajoin sillä puolituntia aikaisemmin ja sammutin sen sitä ennen ei käynnilisesti mitää häikkää. Olisko jotain että boksi olis ollu jotenki hätäkäytöllä ja se sai ny tarpekseen.<br><br>Jossakin mopoissa on se rajoitin siellä polkimen alla ja sitä sanotaan rintapelliksi ;D

Vastaa Viestiin