harmaakantisesta zetekistä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

harmaakantisesta zetekistä

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Pe Tammikuu 29. 2:11:08 2010

2.0 alakerta ja 1.8 kansi , onko tollasta kukaan risteyttäny? toimiiko vai tuleeko joku ongelma? ihan sillä vaa kyselen ku ei tähän hätään oo ehjää 1.8 alakertaa heittää mondeoon, 2.0 lojuu joutilaana.

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Re: harmaakantisesta zetekistä

Viesti Kirjoittaja Jari H » Pe Tammikuu 29. 13:11:56 2010

Joo, puristussuhde vähän nousee(10,8), mut ainakin toi oma (2.0 1.8:n kannella )silvertoppi pelaa 2litrasen nokilla hienosti.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'

Good enough is not good enough, it has to be done right.

fiesta boy
Viestit: 886
Liittynyt: Su Maaliskuu 13. 17:43:51 2005
Paikkakunta: Pori

Re: harmaakantisesta zetekistä

Viesti Kirjoittaja fiesta boy » Pe Tammikuu 29. 16:02:53 2010

Kaverilla kans 2.0 kellari ja 1.8 kansi ja hyvin toimii :)

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Re: harmaakantisesta zetekistä

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Pe Tammikuu 29. 17:21:20 2010

jaahas, no ei muuta kii vaa ja ihmetteleen kuinka wörkkii.

Vastaa Viestiin