pääsylinterin tunnistus

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

kostaja
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 21:05:14 2003

pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja kostaja » Ke Maaliskuu 10. 20:33:36 2010

Lotus Excelin -86 jarrupääsylinteri syöpynyt ja tarttisi uuden tilalle.On luultavammin jostakin Fordista.Voiko tänne liittää kuvan jotenkin?
Helpottaisi tunnistamista...
Jollakin foorumilla oli että olisi p100 sylinteri mutta yksi malli ei ollut ainakaan oikea.

Heikki

http://yfrog.com/jmf250011j

http://yfrog.com/jmf250012j

halkaisija 23,8mm
Viimeksi muokannut kostaja, Ma Maaliskuu 15. 6:14:26 2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ke Maaliskuu 10. 20:37:44 2010

Laita kuva jonnekin kuvapankkiin, esim. photobucket tms. ja siitä kuvasta linkki tänne niin päästään ihmettelemään. Mikäs on valmistaja? Onko mitään mittoja, sylinterin halkaisijaa?
Pedal tu tö metal!

Jape105
Viestit: 1542
Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
Viesti:

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja Jape105 » To Maaliskuu 11. 11:09:16 2010

P100 Ja Sierra V6 missä ei ole abs jarruja ovat samat sylinterit mannän halkaisija 23,8mm uutena sais ehkä vielä marmoritiskiltä 140€
2.0 sylkky ihan sama muuten mut männän halkasija 22,2mm 30€
Minkäköhän takia laitoin Xr:ään 2.0 sylkyn.. :lol:
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Maaliskuu 12. 14:31:07 2010

Offtopic:
Ai hitto, cossun jarrujen kanssa toi P100 jarrusylinteri 8)
Onpahan tosta poikkimädästä satiaisestakin jotain hyötyä sentään. Siitä on perän banjokin ruostunu puhki, tiemmä peräkin sitten siuki, kun on ruoho kasvanut sisään, mutta jos siitä ton pääsylinterin sais vielä :D
Jäsen #606

kostaja
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 21:05:14 2003

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja kostaja » Ma Maaliskuu 15. 6:15:46 2010

kuvat lisätty

vauhtipete
Viestit: 7372
Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
Paikkakunta: Maapallo

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja vauhtipete » Ti Maaliskuu 16. 1:25:42 2010

Meinasin jo heittää lonkalta että sierran mutta onneks katoin noita omia kuvia :green:
Täyttökorkki sama ja sylkkä saman näköinen mutta lähdöt vastakkaiseen suuntaan.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja VesQ » Ti Maaliskuu 16. 11:27:59 2010

Itsellä on mk2 escortin tehostajassa jonkun vanhemman Granadan sylinteri, kokolailla näyttäisi samalta ja lähdötkin samanlailla, ei vaan tuu mieleen tarkempaa tietoa mitoista yli 22mm jokatapauksessa halkaisija, voin kattoa jos kuitti löytys niin näkis minkä pelin

kostaja
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 21:05:14 2003

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja kostaja » Ti Maaliskuu 16. 22:15:38 2010

kiitos tähän astisista vinkeistä.
halkaisija ei niin nuukaa kunhan putkien lähdöt olisi samanlailla.

Heikki

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: pääsylinterin tunnistus

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ke Maaliskuu 17. 13:48:39 2010

onks kellään kuva 240 volvon pääsylkystä mallia biltema.

siinä voi valita että kummalle puolella lähdöt on.

jotenkin vaan muistuttaa tuota traktorin pääsylkkyä sehän on aika isolla männälä oisko jotain 40 ekun luokkaa.

siinä tulee mukana jarrunestesäiliö joka on myös hyvin tuon näkönen
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin