http://img.photobucket.com/albums/v622/ ... G_0792.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v622/ ... G_0791.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v622/ ... G_0793.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v622/ ... G_0795.jpg
Eli kahdesta 2.9i V6 kaasuläppäparista läppärungoiksi 4 syl moottoriin. Kysyisinkin, että onko jollekin tullut vastaavaa ideaa mieleen, ja minkälaisia käytännön ongelmia tuollainen ratkaisu voisi aiheuttaa? Suutinten sijoitus on tietysti 1 asia, mutta ne saisi imusarjaan.. Kaasuläpät ovat kuitenkin helposti yhdistettävissä, eikä kaasuvaijerin/mekanismi tekeminen tuollaiseen konstruktioon todennäköisesti olisi mikään ameriikan temppu 2.9i osilla. Tuleeko jollekin muulle mieleen ongelmia konstruktion kanssa, ja onko jollain muulla ollut vastaavaa mielessä?

En nyt varsinaisesti mitään kysymystä ole tässä esittämässä, vaan herättämässä keskustelua, heräsi omakin mielenkiinto aiheeseen.. pari 2.9i kaasuläppää voi löytyä muutamalla kympillä, siihen päälle suuttimet ja vähän muuta, niin onko kasassa periaatteessa toimiva läppärunkopaketti..? hinta houkuttaa, ja tee-se-itse henkisyys pakottaa herättämään keskustelua.
